کد خبر: ۷۲۴۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲ 12 March 2019
تیم فوتبال مقاومت تهران برابر صدرنشین گروه اول لیگ دسته دوم با یک گل مغلوب شد.
 
 

به گزارش"دی اسپورت"؛ در یکی از حساس ترین بازی های هفته بیست و سوم لیگ دسته دوم عصر امروز دو تیم مقاومت تهران و خوشه طلایی ساوه در ورزشگاه عطرسیب باقرشهر برابر هم صف آرایی کردند.

مقاومتی ها که در بازی هفته گذشته خود برابر داماش گیلان در رشت که از آن به عنوان یکی از فینال های لیگ یاد می شد با نتیجه دو بر صفر نتیجه را برابر این تیم واگذار کرده بودند و امیدهای خود را برای صعود مستقیم کم رنگ کردند عصر امروز در فینال دوم لیگ برابر صدرنشین گروه اول لیگ صف آرایی کردند که در پایان با یک گل که توسط احد شفیعی بازیکن خوشه طلایی ساوه به ثمر رسید نتیجه بازی را واگذار کردند تا امیدهای خود را بیش از پیش برای صعود مستقیم به لیگ یک کم رنگ تر کنند.

در سوی مقابل خوشه طلایی ساوه که داماشی ها را در دو امتیازی خود می دیدند و خطر از دست دادن صدر را احساس می کردند بدنبال سه امتیاز این بازی بودند و موفق شدند با ارائه یک بازی منطقی و خوب در نهایت برابر تیم سوم جدول به پیروزی دست یابند و علاوه بر حفظ جایگاه فاصله خود را با تیم دوم جدول به عدد ۴ برسانند.

خوشه با سه امتیاز بازی امروز ۴۸ امتیازی شده و در صدر جدول باقی ماند و مقاومت تهران نیز با شکست امروز همچنان با ۳۶ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار