قائدی از تصویب سه هزار و ۲۲۸ میلیارد تومان بودجه ۹۸ شهرداری شیراز خبر داد و گفت: بودجه در مجموع ۶ دهم درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۷۲۴۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸ 12 March 2019

تابناک فارس به نقل از شبستان: «نواب قائدی»، امروز (سه شنبه 21 اسفند) در جمع خبرنگاران با اشاره به بودجه 98 شهرداری شیراز، گفت: سه هزار و 228 میلیارد تومان مصوب شد که در آن بنا بر این شد که بودجه نظارت پذیر باشد و بتوان انضباط مالی را در شهرداری داشته باشیم که در مجموع 6 دهم درصد افزایش داشته است.

 

رئیس کمسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر شیراز با تاکید بر اینکه تکالیف جنبه نظارتی خوبی را برای شورا فراهم می کند و در این تکالیف خواسته های مردم و شعارهای انسان محوری شورای پنجم را لحاظ کند، افزود: 83 تکلیف در نظر گرفته شد که برای کمسیون بودجه 16 تکلیف، کمسیون فرهنگی چهار تکلیف، کمسیون گردشگری 10 تکلیف، کمسیون سرمایه گذاری و اقتصادی 15 تکلیف و کمسیون عمران در نظر گرفته شده است.

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه در بودجه 97 میزان 785 میلیارد تومان بودجه جاری بوده که با توجه به تورم این ردیف بودجه به میزان 932 میلیارد و 700 میلیون تومان افزایش یافت، افزود: بودجه عمرانی 98 مبلغ 2 هزار و 295 میلیارد و 300 میلیون تومان بوده که پنج درصد کاهش دارد.

 

قائدی با تاکید بر اینکه 266 پروژه تعریف شده و بودجه به آن تعلق گرفته است، اظهارداشت: پروژه های شاخصی که تعریف شده است که بیشتر پیاده محور هست، طراحی و تملک و اجرای مجموعه زندیه با اعتبار 47 میلیارد تومان یکی از این پروژه هاست که در آن میدان توپخانه احیا می شود.

 

رئیس کمسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه پروژه محور کریمخان زند با اعتبار 30 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: طراحی و تملک محور عرفان با اعتبار 20 میلیارد تومان، پیاده راه سازی، بدنه سازی و کف سازی خیابان عفیف آباد با اعتبار 14 میلیارد تومان، مجموعه چند منظوره و سالن تئاتر با اعتبار 17 میلیارد تومان و مطالعه طراحی و احداث تراموا که در بهمن 98 کلید می خورد 12 میلیارد تومان اعتبار از دیگر پروژه هایی است که در بودجه سال آینده مورد توجه قرار گرفته اند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار