معاون هماهنگی امور استانهای مجمع خیرین سلامت کشور با اشاره به اینکه در زمینه پروژه هایی که در حوزه سلامت در لارستان احداث شده درصد سهم و همت خیرین از هزینه دولت بیشتر بوده است، ادامه داد: تا جایی که من اطلاع دارم همت خیرین لارستان بیشتر بوده و آثار و امکاناتی که ایجادکرده اند بالاتر و بیشتر از فضایی است که دولت ایجاد کرده است.
کد خبر: ۷۲۴۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵ 12 March 2019

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان: همایش تجلیل از خیرین سلامت و حامیان دانشکده علوم پزشکی لارستان در سالن جهانگردی لارستان برگزارشد. این همایش با حضور معاون هماهنگی امور استان های مجمع خیرین سلامت کشور، فرماندر ویژه لارستان، امام جمعه لارستان، رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت لارستان و جمعی از مسئولین و خیرین لارستان و خنج برگزار شد.‌

در این مراسم، معاون هماهنگی امور استانهای مجمع خیرین سلامت کشور با گرامی داشتن یاد و خاطره خیرینی که دارفانی را وداع گفته اند، اظهار داشت: لارستانی ها باید به خود ببالند، زیرا لارستان در زمینه فعالیت خیرین می درخشد.

غنیان در باب شاخصه های ارزیابی میزان فعالیت خیرین در استان های مختلف افزود: لارستان در سطح کشور چنان می درخشد که نسبت به استان‌های دیگر و براساس آمار، حجم کاری که خیرین در لارستان انجام می دهند از بسیاری از استان‌ها بالاتر است.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه وظیفه ما تنها رصد کردن فعالیت خیرین در حوزه سلامت است، تصریح کرد: به دلیل اینکه سال های متمادی از این منطقه تردد داشته ام در تمام حوزه‌ها آثار این عزیزان را دیده‌ام‌ از جمله در زمینه های؛ جاده سازی، پل سازی، مدرسه سازی، مسجدسازی، ساخت آب انبارهای متعدد و غیره که خوشبختانه آثار خیرساز در این منطقه شامل تمام زمینه ها می شود.

معاون هماهنگی امور استانهای مجمع خیرین سلامت کشور با اشاره به اینکه در زمینه پروژه هایی که در حوزه سلامت در لارستان احداث شده درصد سهم و همت خیرین از هزینه دولت بیشتر بوده است، ادامه داد: تا جایی که من اطلاع دارم همت خیرین لارستان بیشتر بوده و آثار و امکاناتی که ایجادکرده اند بالاتر و بیشتر از فضایی است که دولت ایجاد کرده است.

این مسئول با اذعان به اینکه جای بسی تحسین است که با اینکه لار و گراش مسافت چندانی از هم فاصله ندارند اما هر دوی این شهرستان ها دارای امکانات بالای درمانی هستند، یادآور شد: این از همت بالای خیرین در این زمینه است که بسیاری از مردم منطقه از این امکانات سرویس می‌گیرند.

به گزارش میلاد لارستان، همایش تجلیل از خیرین سلامت و حامیان دانشکده علوم پزشکی لارستان در سالن جهانگردی لارستان برگزارشد. این همایش با حضور معاون هماهنگی امور استان های مجمع خیرین سلامت کشور، فرماندر ویژه لارستان، امام جمعه لارستان، رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت لارستان و جمعی از مسئولین و خیرین لارستان و خنج برگزار شد.‌

در این همایش فرماندار ویژه لارستان نیز گفت: از دلایل خیرخیز شدن منطقه لارستان و از دلایلی که باعث شده نام و آوازه لارستان حتی فراتر از مرزهای ایران زبانزد خاص و عام و زینت بخش اکثر محافل خیرین باشد همین توجه به آیات قرآن کریم، توجه به سیره ائمه معصوم و اعتقادات دینی مردم این شهرستان است. جلیل حسنی با بیان اینکه یقیناً اقداماتی که امروزه خیرین در سطح شهرستان و استان انجام داده اند و حتی در برخی از کشورهای همسایه با فعالیت های خود سبب رونق و توسعه شده‌اند همه و همه ریشه در این مباحث دینی و اعتقادی ما دارد، افزود: اگر این انگیزه و اعتقاد نبود، یقیناً توجه به مخلوقات خداوند، توجه به همنوع و نوع دوستی هم به این شکل نبود.

وی تصریح کرد: غنای اعتقادی و فرهنگی با ارزشی وجود داشته است که اینچنین انسان های پاک سیرتی به وجود آمده اند تا در خدمت به همنوعان خودشان تلاش کنند.

در پایان این مراسم از ۲۸ خیر برگزیده و ۱۴۰ نیک اندیش فعال در عرصه سلامت شهرستانهای لارستان و خنج با اهدای لوح یادبود تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار