خبری خوش برای مردم استان مازندران:
پس از آن که چند روز پیش احمد حسین زادگان استاندار مازندران بحث منطقه آزاد در مازندران را مطرح کرد ، با پیگیری نماینده های مازندران این بحث روند رو به رشدی به خود گرفت و این امیدواری برای مردم استان ایجاد شد که سه منطقه مناسب استان درهای منطقه آزاد را برای شهرشان گشاده می بینند .
کد خبر: ۷۲۴۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۹ 11 March 2019

به گزارش تابناک مازندران، پس از آن که چند روز پیش احمد حسین زادگان استاندار مازندران بحث منطقه آزاد در مازندران را مطرح کرد ، با پیگیری نماینده های مازندران این بحث روند رو به رشدی به خود گرفت و این امیدواری برای مردم استان ایجاد شد که سه منطقه مناسب استان درهای منطقه آزاد را برای شهرشان گشاده می بینند .

بر اساس این گزارش، بالاخره پیگیریها و پافشاری برخی نمایندگان مازندران منجر به دستور رئیس_مجلس به دکتر بانک رئیس دبیرخانه مناطق آزاد کشور برای سه نقطه ای شدن منطقه آزاد_تجاری_مازندران(نوشهر-امیرآباد-فریدونکنار)شد

 

کلید مناطق آزاد مازندران زده شد ؟
 

 احمد حسین زادگان عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری مازندران که با حضور لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهوری برگزار شد ، افزود: تا کنون چندین بار موضوع منطقه آزاد طی سال های پس از انقلاب بویژه در یک دهه اخیر مطرح می شود اما به دلیلی هنوز محقق نشده است.
وی با بیان اینکه ایجاد منطقه آزاد در مازندران یک اختلاف سلیقه ای است و همه به فکر توسعه استان هستند، ادامه داد:
در جلسه روز گذشته با آقای مهندس جهانگیری مقرر شد تا این پیشنهاد در نهاد رئیس جمهوری بررسی و در هیات دولت مطرح شود.
حسین زادگان با اعلام این که این طرح مورد موافقت شخص معاون اول رئیس جمهوری قرار گرفته است، توضیح داد: امروز ایجاد منطقه آزاد در استان یک مطالبه عمومی شده و باید از مطالبه به حق و به تاخیر افتاده مردم استان محقق شود.

ملاک استقرار وتوسعه و پویایی منطقه ازاد باید براساس کارکارشناسی واسناد مستدل و توجه به اینده محیط زیست منطقه وتراکم جمعیت وپتانسیل های جذب توریست وکارگر متخصص و راه وترابری وامنیت جاده ای وامنیت سود وبرگشت سرمایه درصورت مشارکت های سرمایه گذاری و ازهمه مواردمهمتر توجه مسئولین استانی به حکم بی طرفی وپیش داوری میباشد.....

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شمالی
|
United States
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
حداقل یبار عادلانه تصمیم گرفتند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار