شعبه فروشگاه زنجیره‌ای رفاه در غرب تهران به دلیل نگهداری و عرضه گوشت فاسد پلمب شد.
کد خبر: ۷۲۴۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴ 11 March 2019

به گزارش «تابناک تهران»؛ محمدعلی اسفنانی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران امروز در گفتگو با یکی از رسانه‌ها خبر از پلمب کامل یک فروشگاه زنجیره‌ای به نام در غرب تهران به دلیل نگهداری و عرضه گوشت فاسد، داد.

 

 

گرچه مسئولان تا کنون به صراحت نامی از این فروشگاه زنجیره ای نیاورده‌اند اما بررسی‌ها نشان می‌دهد، این فاجعه در یکی از شعبات پر تردد فروشگاه رفاه در منطقه شهران تهران رخ داده است.

 

 

ماجرا از این قرار است که پس از حضور تیم بازرسان دادستانی و وزارت صنعت، بهداشت و… در این فروشگاه و بررسی‌های وزارت بهداشت مشخص شد بخش اعظمی از گوشت مرغ نگهداری شده در این مرکز که برای فروش عرضه شده بود فاسد بوده که نگهداری و فروش آن جرم به حساب می‌آید.

 

در این زمینه کارشناسان وزارت بهداشت در گزارش‌های خود اعلام کردند که تمامی گوشت‌های مرغ عرضه شده در این فروشگاه فاسد بودند و با احراز گرانفروشی محصولات، حکم امحا ۶۰ کیلوگرم گوشت مرغ موجود در این فروشگاه و دستور پلمپ آنجا صادر شد.

 

 

از نکات قابل تامل در این پرونده نیز این است که قیمت عرضه گوشت مرغ در این فروشگاه قریب به ۱۰ هزار تومان بیش از نرخ اعلام شده بود که همین مسئله نیز گویای تخلف دیگری است.

 

 

در صورتی که خریداران این گوشت‌ها از فروشگاه رفاه دچار بیماری یا مشکلی شدند توصیه میشود برای پیگیری این موضوع با اعلام گزارش خود به سازمان تعزیرات و دادستانی استان تهران، شکایت خود را ثبت کنند تا روند قضایی بررسی موضوع انجام شود.

مشرق

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار