نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: طی برنامه ریزی انجام شده در ماه شعبان مراسم یادبود مرحوم آیت الله ایمانی و جلسه ای با عنوان حوزه انقلابی و حوزه انتظار در شیراز برگزار می شود.
کد خبر: ۷۲۴۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷ 11 March 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: آیت الله لطف آلله دژکام ظهر دوشنبه در گردهمایی روحانیون و طلاب مدارس علمیه شیراز گفت: حضور روحانیون در این جلسه برای اعلام حمایت، پشتیبانی و همراهی برای برداشت گام دوم انقلاب اسلامی و پیروی از رهبری برای به ثمر رساندن اهداف است.

وی با اشاره به بیانیه جامعه روحانیت تصریح کرد: روح حاکم بر این بیانیه آیات قرآن و حدیث معصومین است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به تبلیغات بیانیه در ماه‌های رجب، شعبان و رمضان بیان کرد: این سه ماه برای تبلیغات بیانیه فرصت طلایی است.

آیت الله دژکام تاکید کرد: در ماه شعبان که ماه میلاد امام زمان (عج) و سالگرد آیت الله ایمانی است یاد بودی خواهیم گرفت و یک جلسه‌ای تحت عنوان حوزه انقلابی و حوزه منتظر برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برنامه ریزی برگزاری مراسم‌ها طی جلسه‌ای با مدیر حوزه علمیه فارس و معاونین انجام شده است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث جوانان کاملاً مشخص است، گفت: کارها و مسئولیت‌ها باید به جوانان واگذار شود که در این راستا وظیفه ما حمایت است نه متولیگری و مجری بودن.

آیت الله دژکام ادامه داد: سیع بر این است که حوزه منتظر و حوزه انقلابی را هر ساله داشته باشیم زیرا ما باید برای طلوع خورشید جامعه را آماده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار