نماینده مردم داراب در تذکر دیگری به دولت و حسن روحانی رئیس جمهور گفت: بر اساس اعلام رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ۹۳۴ هزار میلیارد تومان یارانه پنهان و 50 هزار میلیارد تومان معافیت مالیاتی وجود دارد با فرض اینکه حدود ۸۰ میلیون ایرانی در کشور زندگی می کنند همین یارانه را اگر بخواهیم در اختیار مردم قرار دهیم سهم هر ایرانی یک میلیون و ۲۵ هزار تومان می شود.
کد خبر: ۷۲۴۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶ 11 March 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: رضا انصاری نماینده مردم داراب در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس خطاب به محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی گفت: تامین معیشت مردم حوزه انتخابیه اینجانب که عمدتاً از محل کشاورزی است دچار مشکل است.

وی افزود: امروز کشاورزان به دلیل پاره‌ای بی تدبیری‌ها گرفتار شده‌اند و هزینه‌های تولید محصولات کشاورزی هر روز بیشتر از دیروز است و از آن طرف، باید نگاهی بیندازیم به خریدهای تضمینی که بسیار غم انگیز است.

نماینده مردم داراب در مجلس تصریح کرد: آقای حجتی به نظر می‌رسد شما خسته و بی انگیزه شده‌اید و حال که شرایط استیضاح تان فراهم نشد ای کاش خودتان داوطلبانه از دولت خداحافظی می‌کردید تا یک وزیر جوان و بانشاط و پر انرژی و انقلابی جای شما بنشیند تا تحول و پویایی در بخش کشاورزی را شاهد باشیم.

وی در تذکر دیگری به دولت و حسن روحانی رئیس جمهور گفت: بر اساس اعلام رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ۹۳۴ هزار میلیارد تومان یارانه پنهان و 50 هزار میلیارد تومان معافیت مالیاتی وجود دارد با فرض اینکه حدود ۸۰ میلیون ایرانی در کشور زندگی می کنند همین یارانه را اگر بخواهیم در اختیار مردم قرار دهیم سهم هر ایرانی یک میلیون و ۲۵ هزار تومان می شود.

انصاری تصریح کرد: در آمارهای بین‌المللی مقام اول در یارانه سیاه دنیا را داریم ضمن اینکه با این وضعیت به شرایطی رسیده‌ایم که دهک دهم یعنی دهک ثروتمند جامعه ۲۷ درصد یارانه جامعه را می‌برد و دهک فقیر جامعه اندکی بیشتر از ۲ درصد یارانه‌ها نصیب آن می شود ضمن اینکه این به معنی آن نیست که پول پاشی را در کشور تجویز کنیم ولی این وضعیت منجر به بی عدالتی در کشور شده که نیازمند همت دولت برای مدیریت صحیح یارانه‌ها است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار