محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی از روز شنبه ۲۵ اسفند تا پایان روز شنبه ۱۷ فروردین ماه ۹۸ در استان فارس اعمال می شود.
کد خبر: ۷۲۴۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹ 11 March 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس گفت: عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزاد راه‌ها و بزرگراه‌ها ممنوع است.

احمدی افزود: در این ایام در تمامی محور‌های برون شهری عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکر‌های سوختی و فاسد شدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل وسایل نقلیه فقط در راه‌هایی اعمال می‌شود که مقررات یک طرفه شدن عبور و مرور در آن‌ها اجرا می‌شود و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.
وی گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت ۱۳ فروردین ۹۸ در تمام کلیه محور‌های برون شهری ممنوع است.
مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس تصریح کرد: در محور بوشهر- شیراز،شیراز- نورآباد- گچساران و محور شیراز- کازرون- بوشهر و بالعکس تردد انواع تریلر و کامیون روزهای ۲۸ و ۲۹ اسفند و ۴ و ۱۲ و ۱۵ و ۱۶ فروردین ۹۸ از ساعت ۷ تا ۲۴ ممنوع است.
احمدی درخصوص محدودیت‌های محمولات ترافیکی، اظهارداشت: حمل و نقل محمولات ترافیکی که از قبل پروانه عبور گرفته اند در تمامی راه‌های اصلی برون شهری از ساعت ۷ صبح روز شنبه ۲۵ اسفند تا ساعت ۷ صبح روز دوشنبه ۵ فروردین ۹۸ و از ساعت ۷ صبح روز پنج شنبه تاریخ ۸ فروردین تا ساعت ۷ صبح روز یکشنبه تاریخ ۱۸ فروردین ممنوع است.
وی گفت: صدور مجوز عبور برای خودرو‌های ترافیکی از ۲۵ اسفند تا ۱۷ فروردین ۹۸ ممنوع است.
مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس گفت: برای تاریخ‌های ۵ ، ۶ و ۷ فروردین ۹۸ صرفا برای محمولات ترافیکی دارای ضرورت ملی حسب تشخیص مراجع صادر کننده، مجوز عبور محموله صادر می‌ شود.
احمدی اعلام کرد: در صورت نیاز به اعمال محدودیت‌های پیش بینی نشده در محور‌های تحت پوشش استان‌ها به منظور کنترل و تنظیم عبور و مرور وسایل نقلیه، روسای پلیس راه استان‌ها با هماهنگی پلیس راه ناجا و به صورت مقطعی و منطقه‌ای با در نظر گرفتن فرصت کافی برای اطلاع رسانی تصمیمات مقتضی اتخاذ می‌کند که مراتب توسط پلیس راه ناجا و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اطلاع داده می‌شود.

برچسب ها: محدودیت ، راه ، ممنوعیت ، نوروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار