مراسم آماده باش همیاران پلیس برای طرح نوروزی در یکی از مدارس شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۷۲۴۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۰ 10 March 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سرهنگ مصطفی عباسی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان فارس با اشاره به اجرای طرح آماده باش همیاران پلیس در نوروز ۹۸ ، گفت: طرح آماده باش همیاران پلیس از سال ۸۵ با ایده پلیس راهنمایی و رانندگی و هم اندیشان جامعه ترافیک برای نخستین بار در سراسر کشور طراحی و در نوروز ۸۶ اجرایی شد که تاثیر خوبی در کاهش تصادفات داشته و از همیاران پلیس، همیاران نوجوان، جوان و فرهنگ یاران در موضوع فرهنگ سازی، کاهش تصادفات و تخلفات استفاده شده است.

وی بیان کرد: از سال ۸۶ به بعد روند رو به کاهشی در تصادفات داشته ایم و همیاران پلیس هر ساله پلیس راهنمایی و رانندگی را در ایام نوروز و تابستان همراهی می‌کنند که برابر با اعلام آموزش و پرورش دانش آموزانی که با پلیس راهنمایی و رانندگی به عنوان همیار پلیس در سطح استان همکاری دارند نزدیک به ۸۵۰ هزار دانش آموز هستند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان فارس تصریح کرد: طرح آماده باش همیاران پلیس طرح موفقی بوده که بواسطه سن بچه‌ها و صحبت هایشان با والدین، بستگان و کسانی که همراه آنان هستند و رانندگی می‌کنند تاثیر بیشتری داشته است.

همچنین بهروز پرنیان مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ شیراز در این مراسم افزود: طرح آماده باش همیاران پلیس به نحوی عمل می‌کند که دانش آموزان همیار پلیس والدین خود در رانندگی هستد و در صورت خطاء دانش آموز به والدینش تذکر می‌دهد.

وی اضافه کرد: در طرح همیار پلیس آموزش‌های لازم به دانش آموز داده می‌شود که در کاهش تصادفات رانندگی بسیار تاثیرگذار بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار