عنایت‌الله رحیمی ظهر امروز در مراسم افتتاح اورژانس و داروخانه بیمارستان اعصاب و روان جنت، با تاکید بر اینکه جانبازان و ایثارگران و شهدا سرمایه‌های عظیم کشور هستند، اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات جانباران یکی از اولویت‌های وظایف مسوولان است.
کد خبر: ۷۲۴۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۹ 10 March 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:عنایت‌الله رحیمی ظهر امروز در مراسم افتتاح اورژانس و داروخانه بیمارستان اعصاب و روان جنت، با تاکید بر اینکه جانبازان و ایثارگران و شهدا سرمایه‌های عظیم کشور هستند، اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات جانباران یکی از اولویت‌های وظایف مسوولان است.

وی افزود: مسولان باید نهایت تلاش خود را برای ایجاد رفاه و آرامش در زندگی جانبازان به کار بگیرند.

استاندار فارس با بیان اینکه جامعه به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند است، ادامه داد: ملتی که شهادت و ایثار در راه وطن را سعادت می داند در برابر فشارها و تحریم‌های استکبار سر تسلیم فرود نمی‌آورد.

رحیمی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی با توسل به آموزه‌های دینی و اسلام ناب محمدی، فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج کرده است، عنوان کرد: باید این فرهنگ را به عنوان سرمایه عظیم معنوی پاس بداریم.

استاندار فارس با بیان اینکه استان فارس بیش از 40 هزار جانباز و نزدیک به 15 هزار شهید به نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده است، پاسداشت این سرمایه‌های گران‌بها را پاسداشت همه ارزش‌ها برشمرد.

وی یادآور شد: مطالبات به حق جانبازان را بر اساس توان و مقدوراتمان پیگیری می‌کنیم.

رحیمی با اشاره به اینکه امروز در جنگی تمام عیار قرار داریم، تصریح کرد: بی‌تردید کشور برای پیروزی در این مسیر و گذر از بحران‌ها به همدلی و هم‌افزایی نیاز دارد که این همدلی در سایه حمایت‌ها و همراهی‌های جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا به دست می‌آید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار