کد خبر: ۷۲۴۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶ 10 March 2019

صدا و سیمای مرکز فارس از دوشنبه ۲۰ اسفند با ۲۰ هزار دقیقه برنامه به استقبال نوروز ۱۳۹۸ می‌رود.


معاون برنامه ریزی و نظارت صدا و سیمای مرکز فارس در نشست تشریح برنامه‌های نوروزی صدا و سیما مرکز فارس که امروز با حضور معاونین این رسانه برگزار شد، گفت: به مناسب نوروز ۹۸، رادیو و تلویزیون مرکز فارس، ویژه برنامه‌هایی اجرا خواهد شد.

سید محمد نبوی زاده افزود: اهداف کلان این برنامه‌ها نشاط آوری، نگاه خوش بینانه به آینده، متکی به واقعیت‌های عینی روز جامعه، ترویج آداب و رسوم پسندیده بومی و محلی استان و تاکید بر تحول درونی در آغاز هر سال است.

وی گفت: معرفی جاذبه‌های سیاحتی و زیارتی استان اطلاع رسانی گسترده به مسافران نوروزی در زمینه‌های مختلف از جمله وضعیت جاده‌ای و نکات ایمنی در برنامه‌های نوروز گنجانده شده است.

سید محمد نبوی زاده افزود: برنامه‌های نوروزی صدا و سیمای مرکز فارس، با پوشش کاروان‌های راهیان نور از فردا برنامه‌های نوروزی آغاز می‌شود.

معاون برنامه ریزی و نظارت صدا و سیمای مرکز فارس گفت: اجرای برنامه در فضای باز و خارج از استودیو، در دستور کار قرار دارد و سعی می‌شود برخی برنامه‌ها در طبیعت انجام شود.

وی افزود: در نوروز از فضای مجازی به عنوان رسانه مکمل استفاده و به دغدغه مردم و مسائل اقتصادی توجه ویژه می‌شود.

سید محمد نبوی زاده گفت: برنامه‌های حوزه صدا در ایام نوروز، شامل ۱۳ عنوان برنامه جدید در ۱۱۴ قسمت با ۱۳ هزار و ۳۱۵ دقیقه است.

وی افزود: بهارآمد، بهار نارنج، ویژه برنامه تحویل سال، شاخه نبات، صدای پای بهار، شب چراغ، ایران را بگردیم، کوچه باغ نوروز و مسافران شلمچه از جمله این برنامه‌ها در ایام نوروز است.

معاون برنامه ریزی و نظارت صدا و سیمای مرکز فارس گفت: در حوزه سیما نیز ۱۲ عنوان برنامه در ۱۵۶ قسمت به مدت ۵ هزار و ۲۳۰ دقیقه به روی آنتن می‌رود و از جمله این برنامه‌ها شامل ویژه برنامه تحویل سال، شاخه نبات، کاشانه مهر، فارسی شو، گمپ گلا و می‌بی غش است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار