خطای بی مورد سیامک نعمتی در دیدارمقابل صنعت نفت آبادان و دریافت چپ=کارت زرد باعث شد این بازیکن در دیدار مقابل نساجی مازندران غایب باشد.
کد خبر: ۷۲۲۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷ 05 March 2019

 خطای بی مورد سیامک نعمتی در دیدارمقابل صنعت نفت آبادان و دریافت چپ=کارت زرد باعث شد این بازیکن در دیدار مقابل نساجی مازندران غایب باشد.

 بازیکن صنعت‌نفت آبادان قصد داشت با اوت‌دستی بازی را از وسط زمین آغاز کند که نعمتی مانع شد. شماره ۸۸ پرسپولیس دستان خود را جلوی بازیکن نفت گرفت تا او نتواند بازی را شروع کند در حالی که آن اوت نه خطر جدی بود و نه دروازه پرسپولیس را تهدید می‌کرد! سیامک نعمتی، اما با این حرکت غیرحرفه‌ای از داور مسابقه کارت زرد گرفت تا بازی با  را از دست بدهد.

این چهارمین کارت زرد سیامک ‌نعمتی در لیگ هجدهم بود که باعث محرومیت این بازیکن شد. او پیش از این در دیدار با پارس جنوبی جم، نفت مسجدسلیمان و استقلال خوزستان کارت زرد گرفته بود. البته این اولین باری نیست که سیامک نعمتی با کارت زرد بی‌مورد و غیرحرفه‌ای خودش را محروم می‌کند. خاطرتان باشد در بازی رفت پرسپولیس و کاشیما در ژاپن نیز سیامک نعمتی روی یک جروبحث بی‌مورد با بازیکن حریف کارت زرد گرفت و از بازی برگشت در تهران محروم شد.

این در حالی بود که پرسپولیس از کمبود نفرات رنج می‌برد و اگر در آن دیدار سیامک نعمتی را داشت، شاید با شرایط بهتری برابر کاشیما صف‌آرایی می‌کرد.

آن اشتباه تاریخی حتی باعث ناراحتی برانکو هم شد. با این وجود مرد کروات شاگرد مستعد، اما عصبی خود را بخشید و به رغم ورود نفرات تازه‌وارد باز هم از سیامک نعمتی در ترکیب اصلی استفاده کرد. حالا نعمتی با دریافت یک کارت زرد بی‌مورد بازی با نساجی مازندران را از دست داده و این محرومیت روی یک حرکت مشابه، تکراری و غیرحرفه‌ای از سوی شماره ۸۸ پرسپولیس حاصل شده است.
فوتبال ایران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار