انبار بزرگ فرآورده‌های چوبی روستای موزیگله بابل از شهرهاي استان مازندران در آتش سوخت.
کد خبر: ۷۲۱۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹ 04 March 2019

انبار بزرگ فرآورده‌های چوبی روستای موزیگله بابل از شهرهاي استان مازندران در آتش سوخت.

 مدیرعامل سازمان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل گفت: با اعلام گزارشی مبنی بر وقوع آتش سوزی در یک کارگاه و انبار بزرگ فرآورده‌های چوبی روستای موزیگله در جاده بابل_کیاکلا ساعت 4:14 بامداد امروز با ستاد فرماندهی و کنترل عملیات سازمان آتش نشانی بابل ، 15 آتش نشان با سه خودروی عملیاتی و 10 آتش نشان با وسایل نقلیه پشتیبانی برای مهار حریق به محل حادثه اعزام شدند.
کمیل نژاداکبر افزود: آتش سوزی در یک انبار هزار و 600 مترمربعی با تعداد زیادی ام دی اف ، نئوپان و سایر فرآورده‌های چوبی رخ داد که با توجه به حجم بالای موجودی سریع الاشتعال انبار ، آتش نشانان از گسترش حریق به اماکن همجوار از جمله کارگاه تولید و مونتاژ فرآورده های چوبی متصل به این انبار و کارخانه شالیکوبی جلوگیری کردند.
وي گفت : از آنجا که حجم بالای دود متصاعد شده ،کار آتش نشانان را با مشکل مواجه کرده بود، تیم عملیاتی در سقف این انبار عملیات تهویه را با باز کردن سقف انجام دادند و با توجه به زمان طولانی تا اتمام کامل عملیات تخلیه و اطفا 20 آتش نشان دیگر نیز در محل حاضر شدند و آتش با تلاش 12 ساعته 45 آتش نشان به طور کامل مهار شد.
مدیرعامل سازمان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل افزود :‌ این حادثه با وجود خسارت سنگین مالی، تلفات جانی نداشت و علت آتش سوزی نیز در حال بررسی است.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار