گشت‌های محسوس و نامحسوس نظارتی اتاق اصناف در ایام عید قیمت‌ها را کنترل می‌کنند.
کد خبر: ۷۲۱۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸ 03 March 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:جمشید روحانی رئیس اتاق اصناف شهرستان فسا با بیان این که با رونق گرفتن خرید ایام پایانی سال، مردم با حضور در خیابان‌ها و بازار، مایحتاج خود را تامین می‌کنند، گفت: نظارت بازرسان اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی نیز هم شدت گرفته است.

وی افزود: بازرسان اتاق اصناف در این طرح، با سرکشی از مغازه‌ها و کنترل و نظارت بر بازار شب عید تلاش می‌کنند تا از دغدغه مردم در روز‌های پایانی سال کم کنند.

روحانی ادامه داد: در این طرح ۸۰ بازرس افتخاری به همراه بازرسان اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی شهرستان فسا در قالب ۲۰ اکیپ گشت قیمت‌ها و تخلفات بر واحد‌های صنفی را نظارت می‌کنند و این طرح نظارتب بر اصناف تا پایان فروردین ۹۸ در شهرستان فسا ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان فسا هم در این طرح نظارتی از تامین اقلام مورد نیاز ستاد تنظیم بازار برای شب عید در سطح شهرستان فسا خبر داد و افزود: مردم نگران اقلام مورد نیاز نباشند و موارد مصرفی با اندازه کافی در شهرستان فسا خریداری و ذخیره شده است.

کشاورز افزود: کالا‌هایی مثل لبنیات، گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ، برنج، شکر، میوه، آجیل و خواروبار از اقلام اساسی، پرمصرف و سلامت محور محسوب می‌شوند که در ایام نوروز تحت نظارت مستمر تیم‌های بازرسی قرار دارند.

در این طرح نظارتی از ۱۵۰ واحد صنفی بازرسی و برای ۱۲ واحد صنفی متخلف پرونده تخلفی درج شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار