مسئولان نوکر مردمند،برای مردم شرط و منت بر سرشان نگذارند|گوشت همه جای کشور یکسان توزیع شود/انقدر کنترل قیمت ها ضعیف است که شک وجود مافیا تقویت می شود/آمریکا نمی گذارد عربستان هسته ای شود و فقط او را می دوشد
کد خبر: ۷۲۱۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴ 02 March 2019

مسئولان نوکر مردمند،برای مردم شرط و منت بر سرشان نگذارند|گوشت همه جای کشور یکسان توزیع شود

خطیب جمعه کازرون با بیان اینکه بنا نیست که مسوولیت یک رانت شود و عده‌ای از آن استفاده کنند گفت: می‌بینیم درصد زیادی از مفاسدی که رخ می‌دهد، به‌خاطر رانت مسوولیتی است.

خرسند به استعفای وزیرامورخارجه کشور اشاره کرد و اظهار داشت: گرچه شاید دلیل دلخوری وزیر امور خارجه درست باشد اما دولتی‌ها با هم هماهنگ باشند چراکه دشمن نیز از این فرصت‌ها سوءاستفاده می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه نباید برای خدمت به مردم شرط و شروط گذاشته شود، گفت: مسوولان با وعده‌هایی آمده‌اند، حال باید به آنها عمل کنند.

امام جمعه کازرون از مسوولان خواست که دست از حاشیه‌سازی بردارند و گفت: اگر کاری می‌کنند، منت بر سر مردم نگذارند و آمار نادرست ندهند بلکه آمارها باید ملموس باشد و خود را در سفره مردم نشان دهد.

وی به سخنان یکی از مقامات آمریکایی که گفته بود «ما چنان فشار می‌آوریم که مردم ایران مجبور بشوند مقابل نظام بایستند» اشاره و اظهار داشت: مسوولان  مشکلاتشان را در جلسات حل و کار را به استعفا و بهانه تراشیدن برای دشمن نرسانند.

خطیب جمعه کازرون از وضعیت نابه‌سامان عرضه و قیمت گوشت گلایه کرد و گفت: ما شهروند درجه یک و دو که نداریم و همانطور که برای تهرانی‌ها گوشت توزیع می‌شود، در شهرستان‌ها نیز باید توزیع شود.

امام‌جمعه اقلید به گرانی‌های موجود در کشور اشاره و با انتقاد از مسؤولانی که در کلام چیزی می‌گویند و در عمل اتفاقی نمی‌افتد، بیان کرد: چرا قیمت‌ها نه‌تنها پایین نمی‌آید بلکه روزبه‌روز بیشتر می‌شود.

انقدر کنترل قیمت ها ضعیف است که شک وجود مافیا تقویت می شود


طالبی خطاب به مسؤولان گفت: اینکه فلان مسؤول اظهار می‌کند گوشت و...آمده و در گمرک نمی‌گذارند ترخیص شود را چه کسی باید پاسخگو باشد؟ مگر نه این است که شما مسئولان اجرایی باید اسباب ترخیص آن‌ها فراهم کنید.

وی با بیان اینکه در آستانه سال نو قرار گرفتیم، و با تأکید بر اینکه باید زمینه آرامش مردم برای تهیه اقلام اساسی و مایحتاج زندگی فراهم شود، به اعلام آمادگی بسیج برای همکاری با اتاق اصناف و تعزیرات در کنترل قیمت‌ها اشاره کرد و گفت: متأسفانه در این ماجرا آن‌قدر بی‌تفاوت و ضعیف عمل می‌شود که انسان خیال می‌کند مافیایی مانند جریان سکه و ارز در کار است.

خطیب جمعه اقلید عنوان داشت: حیف است نظامی که دنیای استکبار را به ذلت کشید، با موارد این‌چنینی ضربه بخورد ازاین‌رو از قوای سه‌گانه می‌خواهیم بر اساس توصیه مقام معظم رهبری نسبت به وضع موجود چاره‌اندیشی کرده و کام مردم را در آستانه سال نو، شیرین کنند.

آمریکا نمی گذارد عربستان هسته ای شود و فقط او را می دوشد

امام‌جمعه فیروزآباد با اشاره به ساخت نیروگاه هسته‌ای در عربستان توسط آمریکا ابراز داشت: در چند روز اخیر امریکا ساخت ۱۶ نیروگاه هسته‌ای با عربستان به ارزش ۱۰۰ میلیارد دلار را در حال انعقاد قرارداده است.

وی گفت: حال جای این سؤال مطرح است که عربستان سعودی که بزرگ‌ترین کشور صادرکننده نفت جهان است چرا به فکر احداث این تأسیسات هسته‌ای می‌شود.

 هاشمی‌زاده خاطرنشان کرد: همه ما می‌دانیم که آمریکا تا مادامی‌که اسرائیل جنایتکار در منطقه وجود دارد قدمی برای هسته‌ای شدن عربستان بر نخواهد داشت و فقط قصد دوشیدن این کشور را دارد.

 امام‌جمعه فیروزآباد تصریح کرد: بی‌شک اسرائیل نخواهد گذاشت یک کشور عربی مانند عربستان که در چنگال تروریست‌های داعشی و تکفیری بوده او را به بمب اتم مسلح کند.

وی گفت: آمریکا و اسرائیل خوب می‌دانند که آینده عربستان و مردم این کشور در اختیار آن‌ها نیست و ممکن است با یک قیام عمومی و تغییر رژیم در عربستان تمام خواب آنان نقش بر آب شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار