یازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی از تاریخ ۶ تا ۱۰ اسفند ماه امسال با حضور هنرمندان و صنعتگران استان‌های سراسر کشور در شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۱۸۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴ 23 February 2019

تابناک فارس به نقل از تسنیم: یازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی از تاریخ 6 تا 10 اسفند ماه امسال با حضور هنرمندان و صنعتگران استان‌های سراسر کشور در شیراز برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه با هدف حمایت از تولیدات هنرمندان صنایع دستی آثار برتر، با کیفیت و برجسته صنایع دستی استان‌های کشور در معرض دید علاقه‌مندان به صنایع دستی و هنرهای سنتی قرار می‌گیرد.

این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی استان فارس برگزار می‌شود و به گفته حیدرعلی زاهدیان‌نژاد، معاون صنایع دستی استان 226 غرفه با بیش از 100 رشته صنایع دستی در این نمایشگاه به عرضه آثار می‌پردازند.

 

وی همچنین از رایگان بودن تمامی غرفه‌ها برای شرکت‌کنندگان خبر داده و اعلام کرده که این امر به منظور حمایت از صنایع دستی، صنعتگران و هنرمندان انجام گرفته است.

 از 300 رشته شناخته شده صنایع دستی در کشور، 118 رشته آن در استان فارس است که برگزاری نمایشگاه می‌تواند فرصتی برای ارتقا جایگاه صنایع دستی استان باشد. هرسال در روزهای پایانی سال این نمایشگاه برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار