امام‌جمعه شهرستان فسا گفت:بابیان این نکته که آقایان در حرف زدن خود دقت کنند، عنوان کرد: ما مدیون سپاه، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی هستیم و امنیت خود را درگرو این افراد می‌بینیم .
کد خبر: ۷۱۷۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱ 22 February 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت الاسلام حسین جمالی زاده در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر اظهار داشت: با وجود تحریم‌های موجود مردم پای انقلاب خود ایستاده‌اند.

امام‌جمعه فسا ادامه داد: این نشان می‌دهد مردم در این مسیر پرتلاطم هر فشاری را پذیرفته تا خدشه‌ای به انقلاب و اسلام وارد نشود.

وی گفت: ترور و شهادت ۲۷ تن از پاسداران کشور پس از حضور حماسی و ولایی باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن صورت گرفت و ما از رئیس‌جمهور ، نمایندگان مجلس و رئیس مجلس به دلیل موضع‌گیری و محکوم کردن دشمن تشکر می‌کنیم.

امام‌جمعه شهرستان فسا در ادامه با انتقاد از مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهور گفت: ما از حسام‌الدین آشنا گله‌مندیم ؛ این چه منطقی است که در توییت خود بیان کرده که در دام انتقام قرار نمی‌گیریم ؟!

جمالی زاده افزود: دشمن ۲۷ جوان پاسدار کشور مارا از بین برده است و اتفاقاً انتقام گرفته و می‌گیریم.

وی بابیان این نکته که آقایان در حرف زدن خود دقت کنند، عنوان کرد: ما مدیون سپاه، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی هستیم و امنیت خود را درگرو این افراد می‌بینیم .

امام‌جمعه فسا گذری نیز به افزایش بی‌رویه‌ قیمت خودرو زد و گفت: از قوه‌ قضائیه می‌خواهیم به این موضوع در کنار تلاش‌هایش در بحث دلار ، سکه و ...نیز ورود و به آن رسیدگی کند.

جمالی زاده در ادامه بابیان دشمنی آشکار آمریکا و حضور اروپا در مسیر آمریکا اظهار کرد: مسوولان اگر جلسه، مذاکره و یا مکاتبه‌ای با این کشورها دارند دقت کنند که آنان در قالب دیگری به ما چنگ و خنجر نزنند.

وی در خصوص یکسان‌سازی قبور شهدا نیز گفت: از ریاست بنیاد شهید فسا خواستاریم که به دنبال گفته‌های رهبری در مراسم تجلیل از شهدا که از یکسان‌سازی قبور شهدا در سطح کشور انتقاد کردند،اگر در حال یکسان‌سازی قبور شهدا هستید آن را به حالت سنتی خود رها و کار را متوقف کنید.

امام‌جمعه فسا در آخر خطاب به شهرداری و شورای فسا خواست زیباسازی شهر را تا شروع سال جدید در دستور کار خود قرار داده تا با ورود هر کس به این شهر این زیبایی جلوه کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار