امام‌جمعه فیروزآباد با اشاره به اجرای عدالت و مبارزه با فساد ادامه داد: در مرحله اول باید مسوولان نظام دل بسوزاند و ویژه خواری، مدارا با فریب‌گران اقتصادی به‌شدت ممنوع و غفلت نکردن از قشرهای نیازمند جامعه باید دستور کار مسوولان نظام قرار گیرد.
کد خبر: ۷۱۷۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵ 22 February 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام سید عزیزالله هاشمی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه فیروزآباد با اشاره به بیانیه مهم رهبر انقلاب در رابطه با چهلمین سال انقلاب اسلامی اظهار داشت: هفت محور اساسی تحت عنوان گام دوم انقلاب در این پیام مطرح شده که نخست توصیه به علم و پژوهش است که باید مدیران حکومتی نسبت به آن احساس مسوولیت و سپس توده‌های مردم در برنامه‌های تنظیم‌شده اجرایی کوتاه و بلندمدت اقدام کنند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که اقتصاد یک نقطه کلیدی تعیین‌کننده است افزود: درون‌زا کردن و دانش‌بنیان شدن اقتصاد و همچنین سپردن کار اقتصادی به دست جوانان دانا و مؤمن چکیده این محور است.

امام‌جمعه فیروزآباد با اشاره به اجرای عدالت و مبارزه با فساد ادامه داد: در مرحله اول باید مسوولان نظام دل بسوزاند و ویژه خواری، مدارا با فریب‌گران اقتصادی به‌شدت ممنوع و غفلت نکردن از قشرهای نیازمند جامعه باید دستور کار مسوولان نظام قرار گیرد.

هاشمی‌زاده اضافه کرد: دولت جمهوری اسلامی باید خود را موظف به حراست از آزادی و استقلال بداند و نباید استقلال به معنای زندانی کردن سیاست و اقتصاد کشور و آزادی به معنای تقابل بااخلاق و قانون الهی و حقوق عمومی تعریف شود.

امام‌جمعه فیروزآباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شهادت ۲۷ نفر از جان‌برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: چند روز پس از حضور گسترده مردم در یوم‌الله ۲۲ بهمن ازآنجاکه نشست در سیرک ورشو لهستان با مدیریت آمریکا و اسرائیل غاصب با هزینه و نوکری عربستان و شیوخ مرتجع عرب بر عهده داشته بسیار قابل‌تأمل بوده و این حادثه در روز نشست اتفاق و دست این جنایتکاران به خون ۲۷ تن از نیروهای سپاه ما آغشته شد.

هاشمی زاده تصریح کرد: امت اسلامی ما از این حادثه نه‌تنها مرعوب نشد، بلکه با حضور میلیونی خود در تشییع پیکرهای شهید خود اعلام کردند که ما تا آخر ایستاده‌ایم و آمریکای جنایتکار، شیوخ غرب و اسرائیل قادر نخواهند بود جلو آتش‌فشان انقلاب اسلامی را بگیرند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حرکت اخیر پاکستان، همسایه قدیمی و سنتی ایران خاطرنشان کرد: دولت پاکستان باید بداند با قرارداد ۲۰ میلیارد دلاری عربستان مرتجع نیازمندی‌های دولت پاکستان برطرف نخواهد شد، بلکه با این قرارداد با ناامن شدن کشور خود به‌وسیله گروه‌های تروریستی این دلارها باید برای جلوگیری از ناامنی در پاکستان هزینه شود و هیچ کمکی به تحکیم اقتصادی این دولت نخواهد کرد.

امام‌جمعه فیروزآباد در پایان گفت: همکاری دولت پاکستان و کشور انقلابی ایران زمینه‌ساز بسیاری از پیامدهای خوب و سرنوشت‌ساز برای دولت پاکستان خواهد بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار