رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: در بحث حمل و نقل جاده ای نیز کمیسیون عمران مجلس معتقد به عدم افزایش قیمت بلیط اتوبوس بود، همچنین بر ضرورت افزایش خدمات رفاهی در حوزه حمل و نقل تأکید شد.
کد خبر: ۷۱۷۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ 21 February 2019


تابناک فارس به نقل از خانه ملت:محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به ورود کمیسیون عمران مجلس به پرونده نرخ حمل و نقل ریلی، هوایی و جاده ای در ایام نوروز 98، گفت: از ماه گذشته این کمیسیون، مذاکرات و مکاتبات خود با دستگاه ها در حوزه های مختلف حمل و نقل را آغاز کرده و خوشبختانه این سازمان ها همکاری مناسبی را با مجلس داشته اند.


نرخ بلیط هواپیما در نوروز 98 تغییر نخواهد کرد

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مکاتبه کمیسیون عمران مجلس با سازمان هواپیمایی، گفت: در این مکاتبه، درباره نرخ بلیط هواپیما در ایام نوروز مذاکرات جدی و قابل قبولی صورت گرفت، از این رو بر اساس گزارش این سازمان، نرخ بلیط هواپیما در ایام نوروز 98 تغییر نخواهد کرد.

قیمت بلیط قطار در نوروز 98 نباید تغییر کند

وی ادامه داد: همچنین کمیسیون عمران مجلس در مذاکرات با مسئولان حمل و نقل ریلی در ارتباط با نرخ بلیط نیز تأکید کرد که قیمت بلیط قطار در نوروز 98 نباید تغییر کند تا مسافران بتوانند بهتر از امکانات حمل و نقل ریلی استفاده کنند.

نرخ بلیط اتوبوس نباید در ایام نوروز افزایش یابد

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: در بحث حمل و نقل جاده ای نیز کمیسیون عمران مجلس معتقد به عدم افزایش قیمت بلیط اتوبوس بود، همچنین بر ضرورت افزایش خدمات رفاهی در حوزه حمل و نقل تأکید شد.

آمادگی کامل هلال احمر، اورژانس و ناجا در ایام نوروز 98

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: همچنین اعضای کمیسیون عمران مجلس بر آمادگی و حضور کامل هلال احمر، اورژانس و ناجا در جاده ها تأکید کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار