رقابت‌های بین المللی کاراته کوبه کاپ با برگزاری مراسم افتتاحیه در شیراز آغاز بکار کرد.
کد خبر: ۷۱۷۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۳ 20 February 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:کریمی مسئول برگزاری این پیکار‌ها گفت: در این رقابت‌ها بیش از ۱۷۰۰ کاراته کا در سبک کوبه اوزاکا در تمامی رده‌های سنی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات بین المللی کاراته با حضور ورزشکارانی از کشورمان و شش کشور مالزی، روسیه، افغانستان، عراق، ویتنام، آذربایجان برگزار می‌شود.

کریمی هدف از برکزاری رقابت‌های بین المللی کوبه اوزاکا را صرفه جویی اقتصادی برای ورزشکاران ایرانی عنوان کرد و افزود: با توجه به شرایط تحریم‌های اقتصادی و وضعیت ارز بر آن شدیم تا زمینه رقابت کاراته کا‌های ایرانی با ورزشکاران خارجی را در کشورمان فراهم آوریم که امیدوارم کمک کننده و ارزشمند باشد.

رحمانی مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان نیز در مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها اظهار داشت: از مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس و هیات کاراته استان فارس قدردانی می‌کنم که میزبانی مسابقات بین المللی کاراته را بر عهده گرفتند و به کشور‌هایی که حضور یافتند خیر مقدم می‌گویند و امیدوارم در ایران لحظات خوبی را تجربه کنند.

وی اضافه کرد: با تلاش‌هایی که در سالیان اخیر در رشته کاراته صورت گرفته و میزبانی مسابقات بین المللی در ایران، افق روشنی برای کاراته ایران در المپیک ۲۰۲۰ پیش بینی می‌شود.

رقابت‌های بین المللی کاراته کوبه اوزاکا تا سوم اسفندماه در تمامی رده‌های سنی به میزبانی سالن شهید دستغیب و شهید ابوالفتحی شیراز ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار