در طرح بازدید ضربتی بازرسان بهداشت محیط و با همکاری بازرسان اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی شهرستان نی‌ریز، دو واحد عرضه غیرمجاز قلیان در نی‌ریز تعطیل شد.
کد خبر: ۷۱۷۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲ 20 February 2019

تابناک فارس به نقل از هورگان:مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان با بیان اینکه این طرح در راستای اجرای قانون جامع کنترل دخانیات و ممنوعیت عرضه مواد دخانی از جمله قلیان در اماکن عمومی صورت گرفته است عنوان کرد: این دو مرکز با دستور کتبی دادستان تعطیل و قلیان‌های آن‌ها جمع آوری شد.

اکبر رحیمی با تأکید به اینکه هدف از اجرای این طرح پیشگیری از عرضه و استعمال دخانیات در اماکن عمومی و همچنین حذف تدریجی مراکز عرضه قلیان می‌باشد افزود: در این خصوص پرونده‌های متصدیان مزبور به مراجع قضایی ارسال شد.

او اضافه کرد: متأسفانه اماکن غیرمجاز جهت استعمال دخانیات در سطح شهر رو به افزایش بوده و گسترش استعمال دخانیات معضلی برای شهرستان خواهد بود که باعث ایجاد آسیب‌های اجتماعی در قشر جوان و نوجوان است و پیامدهای بدی برای بهداشت عمومی در بر خواهد داشت.

رحیمی همچنین با ابراز اینکه واحدهای صنفی چایخانه‌دار، قهوه‌خانه‌ها و رستوران‌ها فقط اجازه ارائه سرویس‌های مربوطه را دارند و هیچگونه مجوز ارائه قلیان به آنها داده نشده است، گفت: چنانچه واحد صنفی اقدام به ارائه قلیان کند برابر قانون برخورد و از ادامه فعالیت آن جلوگیری می‌شود.

برچسب ها: پلمپ ، عرضه قلیان ، نی ریز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار