مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس گفت: در استان ۱۱ هزار نفر در سامانه خادمیاری ثبت‌نام کردند که مجموعه کارهای دفتر آستان قدس رضوی در فارس را پیگیری می‌کنند.
کد خبر: ۷۱۷۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸ 20 February 2019

تابناک فارس به نقل از تسنیم: صبح امروز با حضور ویدئو کنفرانسی تولیت آستان قدس رضوی و مسئولان استانی در سراسر کشور 2 هزار کانون خادمیاری آستان قدس رضوی به صورت همزمان به بهره‌برداری رسید‌.

سید وحید موسویان، مسئول دفاتر استانی آستان قدس رضوی در ابتدای این برنامه اظهار داشت: فعالیت دفاتر استانی در قالب کانون‌های خادمیاری شکل گرفته و تاکنون 27 کانون تخصصی در استان‌ها راه‌اندازی شده که در شهرستان‌ها در قالب کانون‌های مرکزی و در مناطق محروم کانون‌های محلی است.

وی با بیان اینکه تاکنون 202 هزار نفر در سامانه خادمیاری سازمان‌دهی شدند، گفت: امروز 2 هزار کانون خادمیاری آستان قدس رضوی با حضور ویدئو کنفرانسی همه استان‌ها به بهره‌برداری می‌رسد.

مسئول دفاتر استانی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه فعالیت دفاتر استانی بر پایه مشارکت مردم و در حال توسعه است، افزود: گره‌گشایی از محرومان، فعالیت‌های فرهنگی و جذب خادمیاران از مهم‌ترین اقداماتی است که دفاتر استانی انجام می‌دهند.

 

جابر مهدیار، مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس در این جلسه با اشاره به یکی از فعالیت‌های دفتر فارس به عنوان الگو و نمونه اظهار داشت: راه‌اندازی مهدالرضا برای انجام کار فرهنگی عمیق و متمرکز بر قرآن از مهم‌ترین اقداماتی است که در این استان انجام شده است.

وی با اشاره به تربیت و آموزش 428 مربی برای این امر تصریح کرد: 1400 نفر از نونهالان و کودکان استان فارس در 101 کلاس قرآنی و الگوی زندگی اسلامی آموزش می‌بینند چراکه لازمه رسیدن به تمدن اسلامی تربیت نونهالان آینده‌ساز است.

مهدیار عنوان کرد: در استان فارس 11 هزار نفر در سامانه خادمیاری ثبت‌نام کردند که مجموعه کارهای دفتر آستان قدس رضوی در فارس را پیگیری می‌کنند که از این تعداد بیش از 5 هزار نفر تحت آموزش مستقیم قرار گرفتند و 441 نفر نیز برای خادمی در حرم مطهر انتخاب شدند.

برچسب ها: خادمیار ، رضوی ، ثبت نام ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار