امام جمعه شیراز گفت: وضعیت شیراز در گذشته اینگونه بود که بار سنگین برخی مسائل کشور را بر دوش کشید و برای آنها هزینه داد اما از مواهب آن بی بهره ماند.
کد خبر: ۷۱۷۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱ 20 February 2019

آیت الله دژکام در دیدار با امیری فرماندار جدید شیراز گفت:برخلاف آنچه برخی معتقدند بعضی مسائل و حواشی سیاسی کشور از شیراز آغاز می‌شود، رویکرد و تلاش ما این بوده و خواهد بود که فارس از آرامش و ثبات بهره مند باشد. 

آیت الله دژکام ادامه داد: نحوه ورود و خروج مسئولان و جریانات سیاسی استان به مسائل مختلف، در نهایت نباید به ضرر استان و منافع مردم تمام شود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس افزود: انتظار دارم مدیران سیاسی استان و شهر شیراز از کنار حواشی سیاسی با درایت و تدبیر عبور کنند و درگیر آن‌ها نشوند.

آیت‌الله دژکام با اشاره به اینکه همه گرایش های سیاسی درون نظام محترم ‌اند و آنچه مهم است، حرکت همه جریان‌های سیاسی در چارچوب قانون است، ادامه داد: مسئولان نیز مکلف‌اند همانند جریانات مختلف سیاسی، به قانون پایبند باشند و از موازین قانونی در مواجهه با گروه‌های مختلف سیاسی عدول نکنند؛ چه در حمایت از برخی جریانات و چه در محدود کردن برخی جریانات دیگر.

وی اضافه کرد: امروز استان فارس و شهر شیراز نیازمند نگاهی جامع و همه‌جانبه ‌نگر است تا بتواند نیازهای استان را برطرف کند و مطالبات مردم، به ویژه نسل جوان را پاسخ دهد.

فرماندار شیراز نیز در این دیدار با بیان اینکه مجموعه مدیریتی شیراز در تلاش است تا باوجود شرایط خاص اقتصادی برای رفع مشکلات مردم و کاهش اثرات تهدیدات دشمنان، در کنار نماینده ولی فقیه در استان و استاندار، گام های موثری بردارد، گفت: 

درحال حاضر شاهد تقویت وحدت و یکپارچگی و امید در میان مردم و همچنین بین مدیران دستگاه های مختلف استان هستیم. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار