توزیع میوه شب عید در روز‌های پایانی امسال در بیش از ۵۰ نقطه شهر شیراز توزیع می شود.
کد خبر: ۷۱۷۰۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۲ 19 February 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان شیراز در آستانه ایام نوروز به ریاست امیری فرماندار شهرستان شیراز و با حضور اعضای ستاد با موضوع تهیه و توزیع کالا‌های اساسی برگزار شد.

در این جلسه تامین و چگونگی توزیع کالا‌های اساسی بر اساس طرح تنظیم بازار شهرستان شیراز، در دستور کار ستاد قرار گرفت.

با تصمیم اعضای ستاد و تاکید فرماندار مقرر شد توزیع میوه شب عید در مرحله اول در روز‌های پایانی امسال در بیش از ۵۰ نقطه شهر از طریق سازمان میادین و مشاغل شهرداری شیراز و همچنین اصناف با هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت، با نصب بنر و درج قیمت تنظیم بازار توزیع شود.

محمدرضا امیری فرماندار شهرستان شیراز در این جلسه ضمن تاکید بر انجام اقدامات و پیگیری‌های لازم در خصوص توزیع میوه شب عید به اعضای ستاد در این جلسه گفت: با توجه به انجام هماهنگی‌های لازم در خصوص ستاد خدمات سفر در آستانه سال جدید، طبیعتا تقاضای کالا بیشتر بوده و پیرو هماهنگی‌های به عمل آمده و تاکید مسئولان کشوری، به طور خاص در شهرستان شیراز به ویژه با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر، به محوریت سازمان جهادکشاورزی و سایر اعضای این ستاد، موضوع تامین کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم را پیگیری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه آماده خدمات رسانی مناسب به مردم شهرستان شیراز خواهیم بود، ادامه داد: با توجه به تحریم‌های دشمنان، مشکلاتی در حوزه‌های واردات، صادرات و حمل و نقل کالا‌های اساسی بوجود آمده است، اما باید با هماهنگی و هم افزایی مناسب، فشار‌ها به حداقل برسد و اجازه ندهیم خدای نکرده مردم احساس کنند کالا‌های ضروری کمیاب است و با جدیت از تشدید مشکلات جلوگیری به عمل آید.

فرماندار شهرستان شیراز افزود: بحث تشدید بازرسی‌ها و گشت‌های مشترک در حیطه کنترل قیمت‌ها باید با جدیت پیگیری شود و نظارت دولت و حاکمیت از طریق مردم احساس شود.

وی تصریح کرد: نظارت و بازرسی از اول اسفند ماه تا پایان تعطیلات نوروز ۹۸ به صورت جدی‌تر در دستور کار سازمان صنعت و معدن، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و دانشگاه علوم پزشکی و شبکه دامپزشکی قرار گرفته و با متخلفان به طور جدی برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

امیری گفت: تشدید بازرسی اصناف بخصوص در ایام پایانی امسال: از ابتدای اسفند تا پایان تعطیلات نوروز از طریق شعب سیار این سازمان به صورت کشیک انجام خواهد شد و پرونده‌های ارسال شده از مبادی بازرسی به صورت ویژه بررسی و در اسرع وقت حکم قانونی صادر خواهد شد.
رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان شیراز افزود: در خصوص تنظیم بازار باید به همه عوامل تاثیرگذار بر قیمت‌ها و بازار، نگاهی جامع و کامل داشته باشیم تا بتوانیم از نتایج مطلوب آن بهره‌مند شویم.

در این جلسه فرماندار شهرستان شیراز در خصوص محل استقرار مکان‌های توزیع میوه شب عید تاکید کرد و افزود: پلیس راهور، سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری، دستگاه‌های توزیع کالا‌ها و سازمان‌های نظارتی همکاری لازم را داشته باشند تا دسترسی به کالا‌های مورد نیاز مردم در طرح تنظیم بازار در همه نقاط شهر به راحتی وجود داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار