نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: شیراز در برخی از برهه‌های زمانی، گوشه ای از بار فعالیت‌ها و جریانات سیاسی را به دوش می‌کشد، اما در مقابل هیچگونه بهره‌ای نمی‌برد و در این راه نباید برسر منافع مردم معامله شود.
کد خبر: ۷۱۶۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۹ 18 February 2019

تابناک فارس به نقل از تسنیم:آیت‌الله لطف‌الله دژکام امروز در دیداری که فرماندار جدید شیراز با وی انجام داد، اظهار داشت: آنچه که برای مردم مفید و دارای جهت‌گیری درست است باید حمایت و از آنچه که در این میان مفید نیست نیز خودداری شود.

وی با بیان اینکه برای تمام نقاط استان نیز باید منافع مشترک تعریف شود، افزود: با توجه به مطالبه‌گری‌هایی که مردم، به ویژه نسل جوان، دارند در این راستا همفکری و مدیریت لازم و مناسب صورت پذیرد تا مردم به طور کامل احساس کنند که مسئولان به فکر مردم هستند.

آیت‌الله دژکام همچنین ضمن خیرمقدم به فرماندار شهرستان شیراز و آرزوی موفقیت برای مجموعه تحت مدیریت وی گفت: فرمانداری شهرستان شیراز به واسطه وجود حساسیت‌های ویژه شهر شیراز، به عنوان مرکز استان و یکی از کلانشهرهای کشور، در مقام عالی دولت، باید نقش پررنگی در مدیریت شهرستان داشته باشد.

در این دیدار محمدرضا امیری، فرماندار شهرستان شیراز نیز اظهار داشت: مجموعه مدیریتی شهرستان در تلاش است تا با توجه به وجود شرایط خاص اقتصادی، در جهت رفع مشکلات مردم و کاهش اثرات تهدیدات دشمنان، در کنار نماینده ول‌ فقیه در استان و استاندار ، گام‌های موثری برداشته شود.

امیری بیان کرد: به واسطه حضور نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و با دیدگاه‌های اجرایی و عملیاتی در حال حاضر شاهد تقویت وحدت و یکپارچگی و امید در میان مردم و همچنین بین مدیران دستگاه‌های مختلف در سطح استان هستیم.

وی گفت: از طرف دیگر انتصاب شایسته رحیمی استاندار فرهیخته فارس که تعهد، تجربیات و دانش بالایی نسبت به استان و مردم شریف آن دارد، نویدبخش پیشرفت و توسعه استان است.

فرماندار شهرستان شیراز افزود: مجموعه فرمانداری شهرستان شیراز، آمادگی خود را به منظور انجام هرگونه همکاری لازم، در حد توانایی و در حوزه‌های مختلف، برای انسجام بیشتر دستگاه‌های اجرایی شهرستان به منظور ارائه خدمات بهتر و پیگیری‌های مورد نیاز در راستای خدمتگزاری به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی، اعلام می‌دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار