با حکم مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، جمشید بنی فری به سمت سرپرست تعاون روستایی خوزستان منصوب شد.
کد خبر: ۷۱۶۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲ 18 February 2019

جمشید بنی فری در مراسم معارفه خود اظهار کرد: یکی از اهداف من در تعاون روستایی استان توجه به راندمان کاری و افزایش کار اجرایی است و در این زمینه تلاش خواهیم کرد تا اهداف مد نظر را در طول دوران مدیریت محقق کنیم.

وی افزود: از این رو پرداختن به پروژه عظیم طرح 550 هزار هکتاری و بهره‌برداری و نگهداری از تمام ظرفیت‌های این طرح جزو اولویت‌های کاری تعاون روستایی خوزستان محسوب می‌شود. یکی دیگر از اهداف مدنظر در تعاون روستایی توجه به تکمیل زیرساخت‌ها است و امیدواریم بتوانیم با دقت و جدیت به نتیجه مطلوب در این زمینه برسیم.

سرپرست تعاون روستایی خوزستان بیان کرد: یکی از شعارهای من پرهیز از قوم گرایی و سیاسی کاری است و امیدوارم بتوانم با همکاری نیروی انسانی و پرسنل اداره و استفاده از نیروی جوان موجود در سازمان به اهداف موردنظر دسترسی پیدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مدیر شهرستانی تعاون روستایی خوزستان باید برنامه‌های خود را در قالب برنامه‌های یک ماهه، سه ماهه، 6 ماهه و یک ساله ارائه کند تا بدانیم برای هر شهر چه اقداماتی باید انجام گیرد تا شرایط بهتر از گذشته شود.

همچنین در ادامه این مراسم مهدی صیاحی مدیر پیشین تعاون روستایی خوزستان اظهار کرد: در 2 سالی که عهده‌دار سمت مدیریت تعاون روستایی بودم، با حجم انبوهی از کارها روبه رو بوده‌ایم و اقدامات بسیاری را در بحث خرید و توزیع میوه، گندم و کلزا و خرما و ذرت و شالی و ... انجام دادیم.

وی ادامه داد: بزرگترین مسئولیتی که بر عهده تعاون روستایی خوزستان است، بحث ساماندهی طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری است و در این زمینه انتظار می‌رود با ساماندهی تعاونی‌ها به نتایج مثبتی در این طرح دست پیدا کنیم.

با حکم حسین شیرزاد معاون وزیر جهاد کشاورزی، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، جمشید بنی فری به سمت سرپرست تعاون روستایی خوزستان منصوب شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار