با تکیه بردانش کارشناسان واحد تعمیرات، بلدوزر لیپهر724 و بیل بابکت شرکت خطوط لوله ومخابرات نفت ایران منطقه اصفهان تعمیر شد.
کد خبر: ۷۱۶۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳ 18 February 2019

به گزارش تابناک به نقل از صدا و سیما، مسوول تعمیرات خودروهای سبک، سنگین و فوق سنگین شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه اصفهان گفت: بلدوزر لیپهر724 به دلیل نقص فنی در چرخه ی حرکت و تعمیرات نمایندگی، بیش از یکسال خارج از سرویس دهی بود که این کارشناسان موفق شدند پس از مطالعه نقشه هیدرولیک و الکترونیک دستگاه ایراد مربوطه در قطعات تعویض شده کیت فرمان الکترونیک را رفع کنند.
سجاد نادری افزود: همچنین دستگاه بیل بابکت که دارای مشکل اختلال در پنل نمایشگر کاربر و اتصال در برد الکترونیک بود پس از بررسی نقشه های طراحی اشکال شناسایی و برد دستگاه ترمیم آمپرها وسیم کشی مجدد شد.
منطقه خطوط لوله و مخابرات نفت اصفهان یکی از مناطق ۱۲ گانه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران است که با بهره گیری از ۱۸ دستگاه توربوپمپ سولزر با قدرتی معادل ۳۰۰هزار اسب بخار ،روزانه بیش از نیم میلیون بشکه نفت خام را از امیدیه خوزستان با طی مسیر ۴۰۰کیلو متر به اصفهان منتقل می کند که علاوه بر تامین خوراک پالایشگاه اصفهان،بخشی از خوراک پالایشگاه های تهران و تبریز را نیز تامین می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار