نعناع داراب در استان فارس، یکی از بهترین انواع نعناع است. نعناع داراب دارای عطر بسیار عالی و موردپسند مشتری است. البته برخی از شهرهای ایران خیلی علاقه‌مند به عطر زیاد نعناع نیستند. ولی محصولات داراب مانند نعناع، شوید، غنچه و برگ گل محمدی دارای اسانس و عطر بسیار بالایی هستند.
کد خبر: ۷۱۶۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶ 18 February 2019

قیمت خرید نعناع خشک، طی سال‌های اخیر به دلیل کشت زیاد آن در مناطق مختلف کشور و استقبال مشتریان و خریداران، دچار کاهش و ثبات قیمت شده است. یکی از مهم‌ترین دلایل افزایش خرید نعناع خشک از سوی مشتریان، کاهش قیمت این محصول از سوی تولیدکننده افزایش مصرف این محصول در سبد خانوار است.

مشتریان می‌توانند خرید نعناع خشک را از طریق مراکز فروش معتبر انجام داده تا از قیمت و کیفیت این محصول اطمینان بیشتری داشته باشند. خرید نعناع خشک با قیمت مناسب سبب تشویق مشتریان برای خریداری بیشتر این محصول شده است.

قیمت نعناع در بازار ایران چقدر است؟

کشت نعناع در قسمت‌های جنوبی کشور در دو مرحله در فصل پاییز و اوایل بهار انجام می‌شود به همین علت در طول سال چند برداشت از محصول نعناع انجام می‌شود. برداشت نعناع در شیراز از اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و تا اواخر پاییز در چندین مرحله انجام می‌گیرد. بهترین کیفیت نعناع در فصل تابستان است.

با توجه به مطالب فوق، بیشترین قیمت نعناع در بازار در فصل زمستان و البته بی‌کیفیت‌ترین نعناع هم در این فصل در بازار عرضه می‌شود.

بهترین نوع نعناع مربوط به کدام منطقه است؟

گیاه دارویی نعناع تقریبا در تمامی مناطق ایران و در جایی که آب کافی داشته باشد و دمای هوا در حد یخ زدگی در زمستان نرسد عملکرد خوبی دارد. به صورت کلی هر گیاه دارویی در مناطق گرم و خشک دارای اسانس بیشتری است. تا آنجایی که نمونه‌های مختلف نعناع بررسی شد، نعناع داراب در استان فارس، یکی از بهترین انواع نعناع است. نعناع داراب دارای عطر بسیار عالی و موردپسند مشتری است. البته برخی از شهرهای ایران خیلی علاقه‌مند به عطر زیاد نعناع نیستند. ولی محصولات داراب مانند نعناع، شوید، غنچه و برگ گل محمدی دارای اسانس و عطر بسیار بالایی هستند.

خرید نعناع خشک شیراز و شمال از چه طریقی ممکن است؟

نعناع در کیفیت‌های متنوعی در بازار خرید و فروش می‌شود. انواع نعناع قابل عرضه در بازار:

نعناع تازه و تر
نعناع خشک به حال خود
نعناع با درصد کم چوب
نعناع برگ خشک درجه یک، دو و سه
خرید نعناع خشک شیراز و سایر نقاط ایران از طریق ارتباط با بازرگانی توسکا امکان‌پذیر است. از این رو می‌توان بدون واسطه و با قیمت مناسب محصولات گیاهی را به مشتریان خود عرضه کرد.

روغن نعناع و نعناع فلفلی چه کاربردی دارد؟

روغن نعناع مخصوصا روغن نعناع فلفلی دارای خواص ضد درد است. برای رفع سردردهای ناشی از سینوزیت و میگرن می‌توان روغن نعناع را به پیشانی و گیجگاه خود به آرامی مالید.

ماساژ با روغن نعناع یکی از بهترین راه‌های کسب آرامش و رفع خستگی مفرط است. برای درمان سرماخوردگی و باز شدن مجاری بینی، یکی از بهترین روش‌ها استفاده از بخور نعناع فلفلی است. برای این کار، چند قطره از روغن نعناع فلفلی را در آب در حال جوش ریخته و بعد باید خورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار