معاون اقتصادی استاندار تاکید کرد:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ‌یزد در کارگروه تنظیم بازار استان بر ضرورت تلاش برای تامین اقلام مورد نیاز مردم با قیمت تنظیم بازار و نظارت جدی بر تعادل قیمت‌ها در استان تاکید کرد .
کد خبر: ۷۱۶۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶ 18 February 2019

«علی زینی‌وند» با تأکید بر برگزاری مستمر جلسات کارگروه تنظیم بازار استان و تشکیل روزانه برخی کمیته‌های مربوطه برای نظارت جدی بر تعادل قیمت‌ها در استان، گفت: لازم است تلاش جدی برای تامین اقلام مورد نیاز مردم با قیمت تنظیم بازار به ویژه گوشت قرمز و گوشت مرغ انجام شود .

وی افزود: با اشاره به تامین میوه تنظیم بازار تا ۱۵ اسفندماه برای ایام منتهی به عید نوروز، افزود: در حوزه شبکه توزیع نیز باید با فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها هماهنگی لازم انجام و با گسترش این شبکه، میوه شب عید در همه نقاط استان توزیع شود .

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد در ادامه بر ضرورت گسترش شبکه تامین و توزیع گوشت قرمز تأکید و گفت: در کنار واردات دام زنده از استان فارس باید به فکر واردات دام از استان‌های غربی نیز باشیم زیرا واردات محدود دام زنده از یک استان مشکل یزد را حل نمی‌کند و لازم است با حمایت مسئولان استان این واردات بیشتر شود .

زینی‌وند تصریح کرد: خروج دام سنگین و گوشت قرمز از استان یزد به منظور تعادل قیمت‌ها و تنظیم بازار در این حوزه تا ۱۵ فروردین ماه ۹۸ ممنوع است و با متخلفین طبق قانون برخورد خواهد شد .

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار با توجه به گزارش‌های ارائه شده درباره وضعیت گوشت مرغ در استان، ادامه داد: در این موضوع نیز باید کمیته مربوطه میزان مصرف و ورود مرغ به استان را رصد کند و اگر نیروی انتظامی خروج غیر مجازی را مشاهده کرد در این رابطه برخورد جدی داشته باشد .

وی افزود: همچنین از اتحادیه مرغداران استان این توقع و انتظار را داریم تا محور کار باشند و برای تامین نیاز مردم و تنظیم بازار با همکاری مسئولان دولتی تلاش نمایند .

زینی وند در پایان سخنان خود بر لزوم برگزاری نمایشگاه بهاره در استان در ایام پایانی سال تاکید و اظهار امیدواری کرد: ‌با برگزاری این نمایشگاه‌ها به مردم کمک شود تا در این شرایط ایام عید خوبی داشته با‌شند .

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار