معاون اداره کل راه و شهرسازی استان فارس گفت: طرح تامین مسکن محرومان با اولویت شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، در فارس اجرایی شده است.
کد خبر: ۷۱۶۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶ 17 February 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:حسین ذوالقدر معاون اداره کل راه و شهرسازی استان فارس بیان کرد: در راستای سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی و با توجه به دستورالعمل ابلاغی سازمان ملی زمین و مسکن اداره کل راه و شهرسازی فارس تامین مسکن محرومان با اولویت شهر‌های زیر یکصد هزار نفر جمعیت و اولویت بندی گروه‌های هدف و معرفی افراد واجد شرایط با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان انجام می‌شود.

وی افزود: پس از انعقاد قرارداد واگذاری زمین به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مسئولیت ساخت، اجرا و نظارت با توجه به مفاد ۲ بند ب ماده ۵۹ قانون برنامه ششم توسعه بر عهده آن نهاد است.

ذوالقدر ادامه داد: طرح اقدام ملی از طرح‌های مناسب و موثر برای تامین مسکن محرومان و نیازمندان بوده که بر اساس آن سازمان ملی زمین و مسکن اراضی مسکونی مورد نیاز طرح را در قالب زمین ارزان قیمت با بهای دولتی تامین می‌کند.

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان فارس تصریح کرد: امسال در قالب تامین ۴۷۶ واحد مسکونی این اداره کل تامین زمین و انعقاد قرارداد با بنیاد مسکن استان فارس انجام شد که با توجه به ابلاغ دستورالعمل طرح اقدام ملی تامین زمین و انعقاد قرارداد واگذاری برای ساخت مسکن ویژه محرومان در استان فارس رشد چشمگیری داشته است.

برچسب ها: طرح ، اجرا ، مسکن ، محرومان ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار