امام‌جمعه فیروزآباد بیان این‌که مردم بین مشکلات اقتصادی و عملکرد مسوولان نظام اسلامی تفکیک قائل هستند افزود: مردم اعلام کردند که تهدیدهای دشمن به اتحاد آن‌ها لطمه نخواهد زد و اکنون نوبت مسوولان است.
کد خبر: ۷۱۵۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰ 15 February 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام سید عزیزالله هاشمی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه فیروزآباد با اشاره به حضور شکوهمند امت اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: تقویت بنیه‌ای و سربلندی جمهوری اسلامی، نمایش اتحاد مردمی در مقابل دشمنان و پی بردن به جایگاه جهانی انقلاب اسلامی بخشی از خواسته‌ها مردمی در این راهپیمایی بود.

وی بابیان این‌که مردم بین مشکلات اقتصادی و عملکرد مسوولان نظام اسلامی تفکیک قائل هستند افزود: مردم اعلام کردند که تهدیدهای دشمن به اتحاد آن‌ها لطمه نخواهد زد و اکنون نوبت مسوولان است.

امام‌جمعه فیروزآباد با اشاره به اینکه برای حفظ انقلاب اسلامی مسوولان باید همراه و همگام با مردم باشند، ادامه داد: مردم در این راهپیمایی اعلام کردند که بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، آمریکا باید به دلیل بمباران اتمی ژاپن، جنگ تحمیلی به ویتنام و ایران اسلامی، حمایت از حکام مرتجع عربستان در جنگ با یمن، عراق و افغانستان و پشتیبانی از گروهک داعش باید تحت پیگرد حقوقی و تعقیب قانون بین‌المللی قرار گیرد و محکوم شود.

امام‌جمعه فیروزآباد با اشاره با اشاره به پیام مهم رهبر معظم انقلاب خطاب به امت اسلامی ابراز داشت: برای همه‌چیز می‌توان طول عمر مفید و تاریخ‌مصرف فرض کرد، اما شعارهای جهانی این انقلاب دینی از این قاعده مستثنا است.

هاشمی‌زاده گفت: آزادی، اخلاق، معنویت، عدالت، استقلال، برادری، عزت و شعارهایی بوده که مربوط به یک نسل و جامعه نیست تا در دوره‌ای بدرخشد و در دوره دیگر افول کند.

وی بابیان این‌که هرگز نمی‌توان مردمی را تصور کرد که از این چشم‌اندازهای مبارک دل‌زده شوند تصریح کرد: دل‌زدگی‌ها با روی گردانی مسوولان از ارزش‌های دینی به وجود آمده است.

هاشمی‌زاده در پایان سخنان خود با اشاره به دیدار ائمه جمعه شهرستان‌های فیروزآباد، قیر و کارزین و فراشبند، فرمانداران سه شهرستان و نماینده مردم در این حوزه انتخابیه با وزیر راه و شهرسازی در دی‌ماه ۹۷ صورت گرفت خاطرنشان کرد: امید است وزیر راه و شهرسازی به وعده‌های خود در خصوص دو بانده شدن و تکمیل جاده فیروزآباد _کوار _ شیراز با این شهرستان همکاری تا شاهد تلفات جانی در این مسیر نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار