سردار محمدرضا نقدی با بیان اینکه سیر زندگی غرب را باید تشریح کرد افزود: باید بگوییم تفکر پوچ‌گرایی و مادی‌گرایی در غرب چه دستاوردی داشته است؟
کد خبر: ۷۱۵۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۵ 14 February 2019
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه شهیدان انقلاب راه را هموارتر می‌کنند گفت: تاکنون به همه این جنایات پاسخ به موقعی دادیم و باز هم گروهک‌های تروریست را سر جای خود می‌نشانیم.

به گزارش فارس، سردار نقدی در اختتامیه دومین جشنواره منادیان فرهنگ استان همدان با بیان اینکه شهدا به ۲۰۰ سال استثمار و استبداد پایان دادند و جنایتکاران را بیرون کردند اظهار کرد: مردم بصیر ما نیز انقلاب اسلامی را ۴۰ سال با حفظ آرمان‌های خود ادامه دادند.

وی با بیان اینکه ملت ایران کاری را به سرانجام رساند که هیچ کشوری نتوانسته آن را محقق کند افزود: ملت ایران زیر موج تبلیغاتی دشمنان به صحنه آمدند و به یاوه‌گویی‌های دشمنان پاسخی دندان‌شکن دادند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مسؤولان مکلفند به معیشت مردم برسند گفت: مسوولان نباید از مسؤولیت اصلی خود بازبمانند.

وی ادامه داد: مردم نشان دادند با وجود مشکلات بسیار، اهل استقامت هستند و این انقلاب را به آنجا که باید برسد، می‌رسانند.

نقدی خاطرنشان کرد: امروز در دهه پنجم انقلاب نیز جوانان رشید مرزبان کشور در خود خود غلطیدند و شهید شدند که نشان می‌دهد این راه رفتنی است.

وی با اشاره به اینکه شهیدان انقلاب راه را هموارتر می‌کنند گفت: تاکنون به همه این جنایات پاسخ به موقعی دادیم و باز هم گروهک‌های تروریست را سر جای خود می‌نشانیم.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکا، انگلیس، اسرائیل و عربستان در کشور‌های همسایه گروهک‌های تروریستی را تقویت کردند اظهار کرد: هرچند پاسخ این عملیات‌ها را دادیم، اما باز هم این پاسخ تکرار خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه باید جریان اصلی را تنبیه کرد تصریح کرد: مسیر انقلاب تا زمانی که به دست صاحب اصلی‌اش برسد ادامه دارد و تحقق آن در گرو پیشرفت فرهنگی است.

نقدی در ادامه به پیام مقام معظم رهبری اشاره کرد و با بیان اینکه همه هفت محوری که رهبری فرمودند: نیاز به جهاد فرهنگی، روشنگری و بیدارگری دارد ادامه داد: شرط موفقیت در عرصه فرهنگی این است که اولاً عرصه را خوب بشناسیم.

وی خاطرنشان کرد: کار فرهنگی اقدامی است که در دل و جان و ذهن افراد تأثیر می‌گذارد به طوری که اگر افرادی در راه نادرست هستند آن‌ها را به راه صحیح هدایت می‌کند و اگر در راه درست قرار دارند استوارتر می‌شوند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه کار فرهنگی می‌تواند مسیر را روشن کند گفت: رقیب کار را جدی گرفته است و با ابزار رسانه علیه ما فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه یک مطلب را که خودمان خوشمان می‌آید نشر دهیم کار فرهنگی نیست اظهار کرد: کار فرهنگی این است که آسیب‎ها و شبهه‌ها را شناخته و برای برطرف کردن آسیب اقدام و برای ایجاد یک فرصت هدفگذاری شود.

وی با بیان اینکه سیر زندگی غرب را باید تشریح کرد افزود: باید بگوییم تفکر پوچ‌گرایی و مادی‌گرایی در غرب چه دستاوردی داشته است؟

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آنچه در غرب تجربه شده را نباید دوباره تجربه کرد ادامه داد: نقاط ضعف فرهنگ غرب امروز مشخص شده است و این فرصتی است که باید به تشریح آن پرداخت و آن را برای مردم گفت.

اسم‌ها را باید کنار بگذاریم، اخلاص ما را در انقلاب پیروز کرد

وی با اشاره به اینکه کار فرهنگی صحیح در گرو استفاده درست از فرصت‌هاست خاطرنشان کرد: ملت ایران با وجود تبلیغات مسموم دشمن در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن حضور یافتند که یک فرصت بزرگ است و باید از آن به درستی استفاده کرد.

نقدی با باید در گام دوم انقلاب دستاورد‌های ۴۰ ساله اول انقلاب را تکرار کنیم گفت: اسم‌ها را باید کنار بگذاریم و اخلاص را که ما را در انقلاب پیروز کرد، به میدان بیاوریم.

وی با بیان اینکه افراد بسیاری هستند که امروز نمی‌شناسیم، اما در انقلاب زحمت کشیدند و سینه برابر گلوله سپر کردند تا پیروز شدیم اظهار کرد: بدون در نظر گرفتن نام‌ها، شبهه‌هایی که در میان کشور می‌اندازند را شناسایی و با اقدام فرهنگی پاسخ دهیم به طوری که در افکار و ذهن افراد بنشیند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروزه کارخانه شبهه‌سازی ایجاد شده است افزود: البته باید آسیب‌ها را رفع و شبهه‌ها را پاسخ دهیم، اما نباید به این موارد بسنده کنیم، باید خودمان از فرصت‌ها استفاده کرده و به پیش برویم.

وی نقدی با اشاره به اینکه وقتی در پلاسکو آتش‌سوزی می‌شود و دنیای غرب این اتفاق را نشانه ناکارآمدی ایران معرفی می‌کند ما باید ورود کنیم تصریح کرد: ۲۰ نفر که در پلاسکو فوت کردند مأموران آتش‌سوزی بودند که نشان می‌دهد مردم را نجات داده و از خودگذشتگی کردند.

وی ادامه داد: این در حالی است که در لندن آتش‌سوزی می‌شود، ۷۹ نفر از مردم فوت می‌شوند که هیچ کدام مأمور آتش‌نشان نبودند و مردم کشته شدند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه با وجود ۴۰ سال توطئه دستاورد‌های مختلف در این کشور به دست آمده است اظهار کرد: آنجا که مورد اتهام هستیم، دستاورد‌های بیشتر داشتیم.

وی تصریح کرد: در درجه اول باید به شبهات پاسخ دهیم و آسیب‌ها را برطرف کنیم و با اقدامات فرهنگی مناسب به دشمن حمله کرده و از فرصت‌ها استفاده کنیم.

نقدی با بیان اینکه پیام امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به جوانان باعث غبطه ما شد ادامه داد: مطمئن باشید ما هم در کنار جوانان در راه رسیدن به اهداف انقلاب هستیم و این وعده الهی محقق می‌شود.

در پایان مراسم از تمبر منادیان فرهنگ استان همدان نیز رونمایی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار