عضو شورای اسلامی شهر شیراز، ضمن تاکید بر لزوم اجرای پروژه های تفریحی و نشاط انگیز در این شهر گفت: خلق و خوی مردم و جوانان شهر شیراز بیش از سایر شهرهای کشور نیازمند برنامه های تفریحی و نشاط انگیز است که باید در این زمینه اقدامات موثر انجام شود.
کد خبر: ۷۱۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱ 04 August 2015
محمد حق نگر، دوشنبه شب ، در یکصد و نهمین جلسه این شورا افزود: در برنامه های عمرانی و پروژه های پارسال و امسال نیز اجرای طرح های تفریحی و سرگرمی از جمله احداث سورتمه و تله کابین، پیست موتور سواری و احداث پارک کوهستان پیش بینی شده بود که تاکنون عملیاتی نشده است.

وی ادامه داد: این درحالی است که در برخی شهرهای کشور این قبیل فعالیتها و پروژه ها با سرعت بسیار بالایی اجرایی شده که سرزندگی و نشاط شهروندان و همچنین افزایش اشتغال را در آن شهرها به دنبال داشته است.

این عضو شورای اسلامی شهر شیراز از شهردار این کلانشهر تقاضا کرد که اهتمام و تاکید ویژه ای بر عملیاتی شدن تعدادی از پروژه های اینچنینی داشته باشد تا در پایان سال 94 شاهد افتتاح تعدادی از آنها باشیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه بیکاری و سرگردانی جوانان و فارغ التحصیلان از بزرگترین مشکلات فارس و شیراز است، گفت: این اتفاق باعث افزایش ناهنجاری های متعدد شده است.

وی، دست فروشی، افزایش اعتیاد، مشکلات خانوادگی و طلاق و همچنین افزایش سن ازدواج جز مهمترین مسائلی است که از روی این مسئله بیکاری نشات می گیرد، یادآور شد: همه مدیران باید برای توسعه اشتغال آستین همت بالا بزنند.

 حق نگر ضمن تقدیر از شورای شهر و شهردار مشهد مقدس که در خصوص ساخت زائرسرا در مشهد گام های مستحکمی برداشتند، افزود: این اتفاق باعث می شود تا سرمایه های پایداری از تمامی استان های کشور به مشهد سرازیر و در این شهر جذب شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار