مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس از مه گرفتگی شدید در محور‌های کازرون-دشت ارژن و محور فیروزآباد-جم خبر داد.
کد خبر: ۷۱۳۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳ 11 February 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:حمید احمدی مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس از مه گرفتگی شدید و کاهش دید افقی در محور‌های جدید کازرون-دشت ارژن و فیروزاباد-جم خبر داد و گفت: همراه داشتن زنجیر چرخ توسط رانندگان الزامی است.

وی افزود: از دیروز بارش برف و باران در برخی محور‌های کوهستانی استان به ویژه محور‌های شیراز- سپیدان، سپیدان-یاسوج، کارزرون و اقلید، آباده، بوانات –دیدگان و کولی کش آغاز شده که با حضور به موقع نیرو‌های راهداری، عملیات برف‌روبی و روان‌سازی جریان ترافیک به سرعت انجام شده و در حال حاضر تردد به صورت روان در جریان است.

احمدی ادامه داد: از تمامی رانندگان به ویژه رانندگان وسایل نقلیه عمومی درخواست می‌شود تا علاوه بر به همراه داشتن همه تجهیزات ایمنی لازم در طول سفر به توصیه‌های عوامل پلیس راه و گشت‌های راهداری توجه کرده و از انجام حرکات پرخطر به دلیل لغزندگی جاده‌ها بیش از پیش خودداری کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس تصریح کرد: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های استان و کشور با سامانه گویای ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار