محمد كریمی، بازنشسته شركت نفت هم گفت: ما آمدیم تا با حضور گسترده و پرشور خود از مقام معظم رهبری پشتیبانی و حمایت كنیم چرا كه محور اقتدار و عزت ایران، ولایت فقیه است.
کد خبر: ۷۱۳۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹ 11 February 2019

تابناک فارس به نقل از ایکنا: همزمان با سراسر كشور و در جشن ۴۰ سالگی انقلاب، راهپیمایی پرشور و شعور ۲۲ بهمن با حضور میلیون‌ها نفر از مردم متدین و ولایتمدار فارس در تمام نقاط شهری و روستایی این استان برگزار شد.
همه آمده بودند؛ زن و مرد، پیر و جوان، كارگر و كارمند، دانشجو و دانش‌آموز، از هر قشر، صنف، طیفی و با هر اندیشه و گرایش و حزبی آمده بودند تا ۴۰ سالگی انقلاب را جشن بگیرند.

همه شعار وحدت و ولایتمداری را سر می‌دادند
آمده بودند تا تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های انقلاب، امام و شهدا داشته باشند و چه زیبا بود لحظاتی كه همه با هم شعار وحدت و ولایتمداری و دفاع از انقلاب را سر می‌دادند.
حضور پرشور و شعور نسل جوان در این راهپیمایی واقعاً دیدنی و تماشایی بود. نجواهایشان به گوش می‌رسید كه این انقلاب باید پابرجا و پر اقتدار بماند. تا ما هستیم اجازه ندهیم هیچ احدی گوشه چشم سوئی به این نظام و انقلاب داشته باشد.

شعار «به عشق رهبر آمدیم» از همه جا به گوش می‌رسید
تمثال‌های شهدا و سر شعارهایی كه نشان از عشق و دلدادگی مردم به رهبر و شهدا داشت، انگیزه‌ها را برای ادامه مسیر چندین برابر می‌كرد. شعار «به عشق رهبر آمدیم» از تمام اقشار مختلف مردم و از هر قشر و صنفی به گوش می‌رسید.
حتی سرما و نزول رحمت الهی از آسمان هم نتوانست مانعی برای ابراز شور عشق و تعهد و ولایتمداری ملت ایران باشد. اقشار مختلف مردم دسته دسته، گروه به گروه و یا به صورت فردی از تمام خیابان‌ها و كوچه‌هایی كه به مسیر راهپیمایی ختم می‌شد، می‌آمدند.
آمدند تا بار دیگر شكوه اقتدار یك ملت فهیم و بصیر را به تمام دنیا نشان دهند و بگویند بر عهدی كه از روز اول با این انقلاب بستیم وفاداریم و این وفاداری را بارها در تمام عرصه‌ها و با نثار خون هزاران شهید و جانباز نشان داده‌ایم.
دقایقی را با برخی از راهپیمایان شیرازی هم‌كلام شدیم كه علی‌رغم بارش شدید باران همچنان با شور عشق به راه خود ادامه می‌دادند.
در طول مسیر یك زوج به همراه فرزند یكساله خود كه بر كالسكه سوار بود، نظرم را جلب كرد. راضیه ظهرابی، بانوی این خانواده بصیر گفت: وظیفه من این است كه در راهپیمایی ۲۲ بهمن شركت كنم آن هم به عشق میهن و كشورم و رهبرم.

وجود مشكلات باعث ناامیدی ملت ایران نخواهد شد
وی تأكید كرد كه این مشكلات به‌هیچ عنوان باعث نمی‌شود كه مردم ناامید شده و از انقلاب خود دست بكشند؛ درست است كه گرانی وجود دارد اما امنیتی كه داریم به تمام این مشكلات می‌ارزد.
سید داود هاشمی، پدر خانواده نیز كه شغلش آزاد است، گفت: هدف ما از آمدن و حضور در این راهپیمایی نشان دادن اقتدار و سربلندی ملت ایران است.

استكبار باید بداند كه آیندگان هم راه انقلاب را ادامه می‌دهند
وی تأكيد كرد: ما با فرزند خردسالمان در این آب و هوا در این راهپیمایی شركت كردیم تا فرزندم از همین سنین طفولیت با این انقلاب آشنا شود و از سوی دیگر هم آمریكا و ایادی استكبار جهانی بدانند كه آیندگان ما هم راه این انقلاب را ادامه خواهند داد.
سهیلا رضایی، بانوی خانه‌دار ۵۴ ساله كه شور و شوقی زیادی دارد تا در این راهپیمایی یك سلفی زیبا از خود بگیرد، نیز گفت: ما آمدیم تا به دشمن نشان دهیم كه هنوز به پای انقلاب هستیم و بعد از ۴۰ سال هم نمی‌توانند كاری از پیش ببرند.
وی ادامه داد: دشمنان گمان می‌كنند كه ما با تحریم‌ها و وجود مشكلات خسته می‌شویم؛ در صورتی كه این مشكلات چیزی نیست؛ ما ۴۰ سال است كه پا بر جا هستیم و استوار مانده‌ایم.

رمز موفقیت ملت ایران، ولایتمداری است
رضایی با تأكید بر اینكه رمز موفقیت ما تاكنون این بوده است كه پشت سر رهبری حركت كرده‌ایم، گفت: به یاری خدا و زیر سایه رهبری می‌توانیم پرچم انقلاب خود را به دستان امام زمان(عج) برسانیم.
زهرا دیندارلو، دانشجوی دامپزشكی شیراز نیز گفت: همه ما آمده‌ایم تا شكوه اقتدار ۴۰ ساله انقلاب اسلامی را جشن بگیریم و بار دیگر تجدید میثاقی با آرمان‌های امام و شهدا داشته باشیم.
وی با تأكید بر اینكه راهپیمایی در هوای بارانی برایم لذتش بیشتر است، گفت: درست است كه مشكلاتی وجود دارد اما به یاری خدا با وحدت و همدلی می‌توانیم بر این مشكلات فائق آییم.

محور اقتدار و عزت ایران، ولایت فقیه است
محمد كریمی، بازنشسته شركت نفت هم گفت: ما آمدیم تا با حضور گسترده و پرشور خود از مقام معظم رهبری پشتیبانی و حمایت كنیم چرا كه محور اقتدار و عزت ایران، ولایت فقیه است.
وی تأكید كرد: درست است كه مشكلات وجود دارند و به مردم هم فشار می‌آورد ولی دفاع از انقلابی كه هزاران شهید به پای آن فدا شده است، یك واجب دینی است.
فاطمه غلامزاده، بانوی خانه‌دار دیگری نیز گفت: ما آمدیم كه ثابت كنیم همیشه در تمام عرصه‌هایی كه انقلاب اسلامی نیاز به حمایت دارد، در صحنه حاضریم حتی در اوضاعی كه مشكلات اقتصادی وجود دارد.
وی تأكید كرد كه ما همیشه پیرو ولایت فقیه و امام خود هستیم و این راه ولایتمداری را تا ظهور منجی عالم بشریت حضرت امام زمان(عج) ادامه خواهیم داد.
یادآور می‌شود، راهپیمایی شیراز از چهار راه ۱۵ خرداد به سمت بلوار آزادی ادامه داشت و محل تجمع نیز بلوار آزادی انتخاب شده بود. در تجمع پایانی این راهپیمایی اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور سخنرانی كرد و در پایان قطعنامه پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن قرائت شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار