جمهوری اسلامی نماد و الگوی یک نظام اسلامی است و باید هرچه بهتر و بیشتر در دنیا بدرخشد و این وظیفه مسئولان است که مقدمات این درخشش را فراهم کنند. و باید هرچه بهتر و بیشتر در دنیا بدرخشد و این وظیفه مسئولان است که مقدمات این درخشش را فراهم کنند.
کد خبر: ۷۱۳۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۲ 10 February 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا: آیت الله لطف الله دژکام عصر یکشنبه همزمان با دهه مبارک فجر در آیین افتتاح بخشی از ایستگاه مترو میدان امام حسین (ع) شیراز که با حضور معاون اول رئیس جمهوری انجام شد افزود: اجرای پروژه قطار شهری و ایستگاه میدان امام حسین (ع) کار بزرگی بود که با استفاده از ظرفیت متخصصان داخلی انجام شده است.
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی نماد و الگوی یک نظام اسلامی است و باید هرچه بهتر و بیشتر در دنیا بدرخشد و این وظیفه مسئولان است که مقدمات این درخشش را فراهم کنند.
امام جمعه شیراز بیان کرد: یکی از نمادهایی که در محل اجرای پروژه ایستگاه در میدان امام حسین (ع) وجود داشت ساعت گل بود که این نماد حفظ شده و هم اینک در جای اولیه خودش قرار دارد.
ایستگاه مترو میدان امام حسین (ع) دارای 6 دروازه است و در فضایی به مساحت 30 هزار متر مربع در حال احداث است.
هزینه عملیات اجرایی این ایستگاه بیش از 220 میلیارد تومان برآورد شده که تا این مرحله حدود 80 میلیارد تومان هزینه شده و پیش بینی می شود که کل ایستگاه ظرف 2 سال آینده آماده بهره برداری شود.
بخشی از این ایستگاه که مربوط به خط یک است به همراه یک دروازه ضلع شمال غربی میدان در مجاورت استانداری با حضور معاون اول رئیس جمهوری به بهره برداری رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار