تیم های قشقایی و فجر سپاسی شیراز در دربی این شهر در هفته بیست و سوم لیگ دسته اول کشور به مصاف هم خواهند رفت .
کد خبر: ۷۱۳۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳ 10 February 2019

تابناک فارس به نقل از دی اسپورت:در دومین دیدار از هفته بیست و سوم لیگ دسته اول کشور و از ساعت 14 روز سه شنبه 23 بهمن ماه در ورزشگاه پارس تیمهای قشقایی و فجر سپاسی شیراز رو در روی هم صف آرایی خواهند کرد .

قشقایی و فجر به لحاظ موقعیتی نه شانسی برای قهرمانی و یا صعود به لیگ برتر دارند و نه اینکه خطر سقوط آنها را تهدید می کند.

 

اما دو تیم برای اینکه جایگاه مناسب و در خور شأن خود را در لیگ امسال بدست آورند نیاز به برد و کسب سه امتیاز این دیدار خواهند داشت .

دو تیم که اخیرا نتایج خوبی کسب کرده اند در حالی به مصاف هم می روند که در هفته بیست و دوم موفق شدند دو تیم خوزستانی را با شکست بدرقه کنند که قشقایی در ماهشهر شهرداری این شهر را 2 بر 1 شکست داده و فجر در خانه با یک گل از سد کارون اروند خرمشهر عبور کرد 

جایگاه دو تیم در جدول لیگ

قشقایی در 19 بازی خود صاحب 28 امتیاز شده و در جایگاه هفتم قرار گرفته و فجر سپاسی نیز با یک بازی بیشتر از همشهری خود 23 امتیازی در مکان نهم است که نشان دهنده برتری قشقایی مقابل فجری هاست .

کوبل داوری :

این دیدار را یاسر همرنگ سوت خواهد زد که در امر قضاوت بابک خسروی ، مهدی صناعی و علی ابراهیمی ایشان را همراهی خواهند کرد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار