آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب در آستانه فرا رسیدن چهلمین فجر انقلاب اسلامی ایران، در پیامی از آحاد مردم ولایتمدار برای شرکت باشکوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.
کد خبر: ۷۱۳۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 09 February 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب در آستانه فرا رسیدن چهلمین فجر انقلاب اسلامی ایران، در پیامی از آحاد مردم ولایتمدار برای شرکت باشکوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

در این پیام آمده است:
سلام و درود خدا بر ملت انقلابی و فداکار ایران که چهل سال قبل با شکستن رژیم شاهنشاهی، پرچم جمهوری اسلامی را به اهتزاز درآوردند.

بدیهی است حقانیت این خیزش الهی به رهبری امام خمینی (قدس سره) مرجع تقلید بی بدیل، که حکم او به منزله حکم، ولی الله الاعظم امام زمان (عج) بود و تداوم نصرت خداوند و امداد‌های غیبی، موجب گردید ملت شجاع و صبور ایران از تمامی موانع و توطئه‌های استکبار و صهیونیست با قامتی استوار عبور نموده و هم چنان با شعار عاشورایی (هیهات منا الذله) از ره آورد عظیم استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ذره‌ای کوتاه نیاید.

جالب آنکه نسل جدید انقلاب اسلامی به رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در جمیع ابعاد، گوی سبقت را از پیشینیان خود ربوده و در نقش جوانان راست قامت از این امانت الهی که از نسل اول انقلاب تحویل گرفته اند، به خوبی نگهبانی و حراست می‌نمایند.

برادران و خواهران عزیز و گرامی؛ اکنون ضمن گرامیداشت شهادت دخت بلنداختر پیامبر اعظم اسلام (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) نخستین مدافع حریم ولایت، هنگام برداشتن گام پرافتخار و ثمربخش دیگریست، در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و فرا رسیدن ۲۲ بهمن، حضور شما عزیزان در صحنه راهپیمایی عظیم و باشکوه، پاسخی قاطع به یاوه سرایی‌های دلقک‌های بی کفایتی هم، چون ترامپ است که در خیال خام خود می‌پروراندند که ملت بزرگ ایران، مراسم چهلمین سال پیروزی انقلاب خود را نخواهند دید، غافل از آنکه این مردم ولایتمدار و بپاخاسته برای تحقق کامل شعار (مرگ بر آمریکا) عزم خود را جزم نموده و از پای نخواهند نشست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار