رضازاده با بیان اینکه هدف دشمن از اقدامات علیه جمهوری اسلامی، ناامید کردن مردم است، عنوان کرد: اگر مردم حضور فعالی در جامعه داشته باشند قطعا دشمن مأیوس می شود و مخالفان نظام نیز با دیدن این حضور به این درک می رسند که اقداماتشان تأثیری ندارد و این حضور امسال که فشارهای سنگینی به ملت ایران وارد شد و موج دشمنی ها افزایش یافت از اهمیت بیشتری برخوردار است.
کد خبر: ۷۱۳۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 09 February 2019

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:حسین رضازاده با بیان اینکه جمهوری اسلامی از بعد از وقوع انقلاب همواره تحت فشار و تحریم کشورهای غربی بوده و توانسته است طی این 40 سال خود را با شرایط سخت وفق دهد، گفت: در این زمان خسارات زیادی به کشور وارد شد اما پیشرفت های بسیاری نیز داشتیم.

نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: طی این سال ها توانستیم با رشد و توسعه خود به جایگاه مهمی در منطقه دست پیدا کنیم اما بدخواهان خارج از مرزی و حتی برخی از همسایگان هستند، با استکبار جهانی دست به دست هم دادند تا سرعت توسعه را در زمانی که تسریع شده است با افزایش فشارها کاهش دهند.

وی ادامه داد: امروز نیز با اتحاد و انسجام نیروهای مردم می توانیم از این وضعیت خارج شویم از این رو اگر همین مساله را یک فرصت دانسته و بتوانیم به موقع از آن استفاده کنیم باعث شکوفایی مملکت می شود.

رضازاده در ادامه با بیان اینکه هدف دشمن از اقدامات علیه جمهوری اسلامی، ناامید کردن مردم است، عنوان کرد: اگر مردم حضور فعالی در جامعه داشته باشند قطعا دشمن مأیوس می شود و مخالفان نظام نیز با دیدن این حضور به این درک می رسند که اقداماتشان تأثیری ندارد و این حضور امسال که فشارهای سنگینی به ملت ایران وارد شد و موج دشمنی ها افزایش یافت از اهمیت بیشتری برخوردار است.

این نماینده مردم در مجلس دهم همچنین با اشاره به تلاش ها برای تحت الشعاع قرار دادن راهپیمایی 22 بهمن 97 با برگزاری نشست های ضد ایرانی همچون ورشو، اظها رداشت: با حضور گسترده مردم و اتحاد، همدلی و انسجام مسئولان و پایین آوردن سطح توقعات می توان انتظار داشت که شرایط آرام شود و همین حضور در 22 بهمن باعث می شود نشست ورشو با شکستی روبرو شود که از قبل قابل پیش بینی بوده است.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر در جنگ اقتصادی قرار داریم که تفاوت چندانی با جنگ نظامی نداشته و نیاز به برنامه ریزی دارد و مسئولان می توانند با تدبیر لازم و به موقع برنامه های لازم برای قرارگیری نظام در شرایط سخت اقتصادی را فراهم کنند./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار