امام‌جمعه فیروزآباد گفت: با صبر و استقامت یک ملت می‌توان به جنگ قوی‌ترین قدرت‌ها رفت و ما می‌توانیم از این مسئله به ملت‌های جهان ثابت کنیم که، صبر و استقامت در مقابل جباران و ستمگران تنها راه نجات خواهد بود.
کد خبر: ۷۱۳۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴ 08 February 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام سید عزیزالله هاشمی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه فیروزآباد با اشاره به تبریک ۲۲ بهمن سالروز پیروزی خون بر شمشیر اظهار داشت: اهداف ما در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی، حاکم کردن یک ملت مظلوم به سرنوشت خود مانند استقلال سیاسی، اقتصادی، جغرافیایی و امنیتی و همچنین احیای ارزش‌های دینی به رهبری یک مرجع دینی مانند امام راحل از ثمرات انقلاب بود.

وی افزود: تحقق وعده‌های الهی قرآن، تحول اساسی در منطقه و جهان نسبت به چگونه زیستن شرافتمندانه، باعزت و دور از نفوذ قدرت‌ها از دیگر ثمره این انقلاب است.

امام‌جمعه فیروزآباد اضافه کرد: توکل به خدا که ثمره شیرین آن پیروزی خون بر شمشیر بود و ما در انقلاب اسلامی از آن استفاده و یک تجربه کامل در پیروزی‌های آتی بر استکبار جهانی رقم خواهد خورد را از دیگر ثمرات این انقلاب عنوان کرد.

وی بیان داشت: با صبر و استقامت یک ملت می‌توان به جنگ قوی‌ترین قدرت‌ها رفت و ما می‌توانیم از این مسئله به ملت‌های جهان ثابت کنیم که، صبر و استقامت در مقابل جباران و ستمگران تنها راه نجات خواهد بود.

هاشمی زاده ابراز داشت: ما به دنیا ثابت کردیم که احزاب سیاسی در به ثمر رساندن یک انقلاب دینی نمی‌توانند مؤثر باشند بلکه اگر همه بر محور دین حرکت و قیام کنند پیروزی آن‌ها قطعی است چراکه پیروزی امت اسلامی ما به‌واسطه عمل به احکام دینی بود.

امام‌جمعه فیروزآباد خاطرنشان کرد: زنده کردن پیام خون شهدای عاشورای حسینی و مسئولیت‌پذیری، شجاعت و حمایت یک ملت موجب اتحاد دینی بود که سد محکمی در مقابل استکبار شد.

هاشمی زاده گفت: راهپیمایی 22بهمن بد خواهان نظام را تحت تأثیر قرار می‌دهد و آنان را از خیانت انقلاب و نظام مأیوس، امید به آینده انقلاب را تقویت و نسل چهارم انقلاب را به تلاش بیشتر تشویق و ترغیب می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار