تشکل‌های ولایتمدار فارس از مردم انقلابی استان فارس برای حضور گسترده در راهپیمایی ٢٢ بهمن و لبیک دوباره به امام امت و آرمان‌های انقلاب اسلامی دعوت کردند.
کد خبر: ۷۱۲۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶ 08 February 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:در متن بیانیه «تشکل‌های ولایتمدار فارس» برای حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

والفجر و لیال عشر

با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در 22 بهمن 1357 و با رأی قاطع مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، الگوی نوینی از حکومت با شاخصه مردم‌سالاری دینی، خدامحوری، عدالت‌طلبی، سلطه گریزی، سلطه ستیزی و زندگی تؤام با عزت، کرامت و معنویت در معرض دید جهانیان قرار گرفت. نظام جمهوری اسلامی با هویت انقلابی، بنیان دینی و پشتوانه عظیم علوی و فاطمی خود، ضمن ارائه مفهوم جدیدی از قدرت با محوریت امت اسلامی و هویت‌بخشی به محرومان و مستضعفان، تحت رهبری امام خمینی(‌ره) خلع ید قدرت‌های بیگانه در مقدرات کشور را رقم زد و طرح‌های پلید جهانخواران برای بلعیدن جهان اسلام و سلطه همه‌جانبه بر بشریت را ‌برهم زد.

و اینک در 40 سالگی این انقلاب عظیم به‌رغم توطئه‌های مستمر و زنجیره‌ای جبهه دشمن، کارنامه درخشان جمهوری اسلامی در آستانه ورود به دهه پنجم در سطوح ملی، منطقه‌ای و جهانی حیرت علاقمندان و مخالفان انقلاب و ملت ایران را برانگیخته و به فضل الهی، همت و اراده آحاد مردم و مسئولین تحت رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای(حفظه الله تعالی) به مثابه بنیان مرصوصی در برابر خواست دشمنان نظام با پختگی و نشاط چهل سالگی، اهداف و آرمان‌های بلند خود را با قدرت دنبال خواهد کرد.

ما تشکل‌های ولایتمدار فارس در بخش پایانی بیانیه "گرامیداشت سالروز بعثت و چهل‌سالگی انقلاب اسلامی"، ضمن تعظیم و گرامیداشت معمار انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم و حریم امنیت و خدمت در کشور بر بیعت مجدد و تبعیت از امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و تحکیم وحدت امت اسلامی تأکید کرده و معتقدیم: رمز مؤفقیت در این ٤٠ سال، تبعیت از ولایت فقیه، ‌وحدت و انسجام ملی همراه با مدیریت انقلابی و روحیه جهادی بوده است. امروز دشمن در تلاش است تا با سوءاستفاده از مشکلات معیشتی و سیاه‌نمایی در مورد خدمات ‌نظام اسلامی، مردم را مأیوس و ناامید و از این نظام مقدس جدا کنند؛ لذا ضرورت دارد که ملت فهیم و بصیر با حضور گسترده و باشکو‌‌ه‌تر ‌خود در راهپیمایی 22بهمن، ‌با گفتمان امامین انقلاب و آرمان‌های شهیدان والامقام تجدید بیعت کرده و عزت و اقتدار ایران اسلامی را در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی رقم بزنند. بی‌تردید انتظار دلسوزان این انقلاب از مسؤولین محترم، تبعیت خالصانه از منویات رهبری معظم و داشتن بصیرت، دشمن‌شناسی و رو‌حیه جهادی ‌در همه بخش‌ها بخصوص عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی و تلاش برای رفع مشکلات معیشتی مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب است. ان‌شاءلله؛ "و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم"

ما ‌احزاب و تشکل‌های امضاکننده بیانیه «تشکل‌های ولایتمدار فارس» از مردم انقلابی و همیشه درصحنه شیراز، ‌شهر سومین ‌حرم اهل بیت(ع) ‌و دیار پهناور و ولایتمدار فارس برای حضور گسترده، با عقیده، آرمان، شور و خروش بیش از گذشته در راهپیمایی ٢٢ بهمن و لبیک دوباره به امام امت و آرمان‌های انقلاب اسلامی دعوت می‌کنیم.

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل جامعه اسلامی اصناف و بازاریان
جامعه اسلامی دانشجویان
جامعه اسلامی فرهنگیان
جامعه اسلامی کارگران
جامعه اسلامی مهندسین
جامعه اسلامی ورزشکاران
جامعه روحانیت
جامعه فاطمیون
جبهه پیروان خط امام(‌ره) و رهبری
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی
جمعیت اسلامی فرهنگیان
جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی
جمعیت پیروان زینب(س)
جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی
جمعیت فدائیان رهبر
حزب بیداری اسلامی
حزب پایداری انقلاب اسلامی
حزب مؤتلفه اسلامی
کانون تربیت اسلامی
کانون فرهنگی بصیرت
یاران انقلاب اسلامی»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار