امام جمعه شیراز در جمع فرماندهان، مسئولین و کارکنان پایگاه هوایی شیراز گفت:بر عکس چیزی که ما امروز در ایران مشاهده می کنیم و به چشم می بینیم ارزش ها همان طور که برای نسل قبلی مهم بوده است برای نسل جدید مهم است.
کد خبر: ۷۱۲۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲ 07 February 2019

به گزارش تابناک فارس:آیت اله دژکام گفت:این خوشحالی از آن جهت است که ما در طول این ۴۰ سال چند کار را توانستیم انجام دهیم تا به این مرز امروزی رسیده ایم یکی از کارهای مهم در انقلاب اسلامی این بوده است که نسل بعدی را توانستیم با همه مشکلاتی که وجود داشته پیرو آرمان های نسل قبلی تربیت کنیم.

امام جمعه شیراز ادامه داد: در نسل جوان امروزی ما به قدری فهم رشد کرده که بتواند تحلیل کند در چهل سالگی انقلاب اسلامی مشکلاتی وجود دارد اما این مشکلات ناشی از عملکرد افراد و مسئولان است و دین، قرآن و مذهب ما حق است و برای تحقق آرمان های آن تلاش می کنیم.

امیدواریم همینطور که امام جمعه شیراز فکر می کنند جوانان نسل امروز هم پیرو آرمان های نسل قبل باشند؛آیت الله دژکام می فرمایند جوانان می دانند که مشکلات کشور ناشی از عملکرد افراد و مسئولان است و به دین و مذهب ربطی ندارد.

مشخص است که اکثر جوانان مشکلات کشور را ناشی از بی کفایتی مسئولان می دانند و بین این موضوع با دین و قرآن و مذهب تفکیک قائلند؛(البته اگر این روند اصلاح نشود به دین و مذهب هم بدگمان می شوند)

سوال اینجاست که آیا بی کفایتی مسئولان گناه کوچکیست؟و برای این موضوع فکری شده است؟یا قرار است کاری بکنند؟

به نظر می رسد اگر قرار باشد این روند بی مسئولیتی ها و مشکلات ادامه دار شود آن تفکر و تحلیل جوانان هم کم کم رنگ ببازد؛چرا که اگر گرسنگی از در داخل شد ایمان از در دیگر خارج می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار