مهدی رنجبر، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس میزان استقبال مخاطبان شیرازی را از جشنواره فجر بی‌نظیر خواند و اعلام کرد: بنابر آمار رسیده، شیرازی‌ها پس از پایتخت در رتبه دوم علاقه‌مندی به جشنواره فیلم فجر ایستاده‌اند.
کد خبر: ۷۱۲۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰ 05 February 2019

مهدی رنجبر افزود: مخاطبان با دقت و موشکافی نقد آثار را دنبال می‌کنند و براساس آن به گزینش فیلم‌ها می‌پردازند؛ از همین رو تاکنون برای فیلم‌هایی همچون متری شش و نیم، سرخپوست و ماجرای نیمروز۲ سانس‌های فوق‌العاده در نظر گرفته شده است و البته از برخی فیلم‌ها نیز استقبال نشد.

وی با اشاره به اینکه رویداد‌هایی همچون تاخیر در پخش بعضی فیلم‌ها در روز‌های نخست جشنواره ناگزیر بوده است، عنوان کرد: تیم اجرایی جشنواره شیراز همه تلاش خود را مصروف رضایت فیلم‌دوستان کرده است؛ اما برخی مشکلات از مرکز رخ داد که گاه باعث دلخوری مخاطبان فهیم شیرازی شد، هرچند تلاش کرده‌ایم که رضایت مردم را تا امروز که در نیمه راه جشنواره هستیم، جلب کنیم.

رنجبر ادامه داد: برخی فیلم‌ها حتی در پایتخت نیز به موقع اکران نشد و نمایش برخی دیگر نیز در نخستین سانس‌ها لغو شد؛‌ چراکه آثار در زمان پیش‌بینی شده به جشنواره نرسیده بود، در شیراز نیز اشکالات فنی مربوط به دبیرخانه جشنواره در تهران گریبان برگزار کنندگان را در روز‌های نخست گرفت و در اتفاقی دیگر نرسیدن فیلم حمال طلا نیز باعث لغو آن شد.

معاون هنری و سینمایی ارشاد فارس تاکید کرد: هرچند رخ دادن هرگونه ناهماهنگی در جشنواره‌ای ملی مطلوب نیست و  تنها منحصر به شیراز نیز نبوده است، برای جلب رضایت مخاطبان تلاش‌های بسیاری صورت گرفته و امیدواریم خاطره خوشی که مردم با شور و شوق این جشنواره می‌سازند، کاستی‌ها را تا روز پایانی جبران کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار