کد خبر: ۷۱۱۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴ 05 February 2019

تابناک فارس به نقل از برنا: بر اثر برخورد شدید یک دستگاه خودرو پارس با درخت در بلوار پاسداران و تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 و اطلاع از وقوع این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز، آتش نشانان ایستگاه 5 را به محل حادثه اعزام کرد.
فرمانده ی آتش نشانان حاضر در صحنه ی عملیات در این باره گفت: یک دستگاه پژو پارس به رانندگی مردی جوان و 4 سرنشین مرد بر اثر بی احتیاطی به شدت با درخت برخورد کرده بود.
وی در ادامه افزود: بر اثر این برخورد شدید که سه نفر از سر نشینان خودرو پارس در داخل خودرو محبوس شده بودند با تلاش آتش نشانان، پس از ایمن سازی محل حادثه، با استفاده از تجهیزات مخصوص، محبوس شدگان را از داخل خودرو به بیرون منتقل شدند.
نیروهای عملیاتی ضمن جلوگیری از نشت بنزین و قطع برق خودرو هر سه مصدوم را در حضور عوامل اورژانس از خودرو خارج و به آمبولانس منتقل کردند.
مصدومین این حادثه سه مرد جوان بودند که پس از معاینات اولیه مشخص شد راننده و یکی از سرنشینان عقب خودرو در اثر شدت جراحت در این حادثه جان باخته وسه مصدوم را نیز جهت مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی در پایان افزود: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه با همکاری عوامل راهور خودرو را به حاشیه ی امن جاده منتقل کرده و تحویل عوامل راهور و انتظامی دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار