مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم مطرح کرد
مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم گفت: المپیاد ورزشی فرزندان انقلاب با حضور چهار هزار مرد و هزار و 500 زن در 96 مسجد شهر قم اجرا شد.
کد خبر: ۷۱۱۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰ 04 February 2019

به گزارش تابناک قم، ابوالقاسم مقیمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری با اشاره به جشنواره چله سرو اظهار کرد: این جشنواره از شهریورماه سال جاری در شهر قم آغاز و 80 درصد کار آن انجام شد، شاهد اختتامیه آن در روز دهم اسفندماه سالگرد ورود امام خمینی(ره) به شهر قم خواهیم بود.

وی ادامه داد: برنامه آوای سرو با محوریت رقابت 60 گروه سرود، برنامه پرده خوانی انقلاب، آماده سازی هفت دیواره نگاری انقلاب اسلامی، 10 برنامه تاریخ شفاهی انقلاب و مادران چشم انتظار با محوریت 100 شهید مفقود الاثر از جمله اقدامات شهرداری قم به مناسب چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم افزود: در سال جاری اجرای جشنواره نقاشی پرچم را در دستور کار داشتیم که 40 هزار اثر برای این جشنواره تاکنون به دست ما رسیده است و در حال داوری آثار جشنواره هستیم، همچنین جشنواره عکس نصب پرچم در حال اجرا است و از برگزاری جشنواره عمار در قم با محوریت مناطق محروم حمایت کردیم.

مقیمی با اشاره به ایجاد ایستگاه نشاط در شهر قم اظهار کرد: ایجاد 40 ایستگاه نشاط درجه نخست و ایجاد 40 ایستگاه نشاط درجه دو را انجام دادیم، همچنین المپیاد ورزشی فرزندان انقلاب با حضور چهار هزار مرد و هزار و 500 زن را در 96 مسجد شهر قم اجرا کردیم.

وی ادامه داد: برگزاری محفل شعر قمپز را به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دستور کار داریم، همچنین در حال اجرای جشنواره رسانه ای ابوذر با همکاری بسیج رسانه هستیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم افزود: به دنبال معرفی 40 مکان شاخص انقلاب اسلامی در شهر قم هستیم، معرفی بخشی از این اماکن در سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهر صورت گرفت، همچنین محتواسازی در مجموعه بیت تاریخی امام خمینی(ره) در شهر را در دستور کار داریم.

وی خاطرنشان کرد: رونمایی از پلاک گذاری به نام شهدا را در 26 مسجد و محله شهر قم داشتیم که به دنبال رساندن این عدد به 40 هستیم و برنامه‌های فرهنگی شهرداری قم به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب تا 10 اسفندماه ادامه دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار