وزارت اطلاعات با انتشار اطلاعیه ای از کشف 17 میلیون لیتر قاچاق سوخت در استان فارس خبر داد و تاکید کرد: این وزارتخانه به مفسدین اقتصادی هشدار می دهد فعالیت های مخرب و اخلالگرانه آنها مورد رصد و پیگیری دقیق است.
کد خبر: ۷۱۱۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶ 04 February 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا: در بخشی از اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات آمده است: با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان فارس و در راستای مبارزه با مفاسد کلان اقتصادی سه باند قاچاق سوخت در شهرستان های مرودشت, کازرون و لامرد استان فارس با هماهنگی مراجع قضایی مورد ضربه قرار گرفت و 15 نفر از اعضای اصلی این شبکه را دستگیر کردند.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه خود افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهمین در مدت فعالیت خود بیش از 17 میلیون لیتر سوخت در قالب قاچاق و عرضه خارج از شبکه، جمع آوری و با همکاری دلالان از کشور خارج کرده اند.
در این اطلاعیه وزارت اطلاعات خاطرنشان کرد: همچنین سوء استفاده از سهمیه سوخت تعاونی های روستایی، حواله سوخت کوره های آجرپزی، خودروهای اسقاطی و تبانی با برخی از جایگاه های سوخت از جمله شگردهای اصلی اعضای این باند بوده است.
در این اطلاعیه وزارت اطلاعات به مفسدین اقتصادی هشدار داد که فعالیت های مخرب و اخلال گرانه آن ها که باعث بروز آسیب در بخش های مختلف اقتصاد کشور می شود مورد رصد و پیگیری دقیق است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار