سیده مهتاب نبوی برای کسب مدال در مسابقات جهانی با حریفان مسابقه می‌دهد.
کد خبر: ۷۱۱۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴ 04 February 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: غیاثی رییس هیات تکواندو استان فارس گفت: در روز نخست هشتمین دوره رقابت‌های پاراتکواندو قهرمانی جهان، سیده مهتاب نبوی ورزشکار فارسی وزن منهای ۴۹ کیلو، سه شنبه ۱۶ بهمن ماه مقابل حریفان جهانی به روی شیاپچانگ می‌رود.

وی افزود: در پایان این مسابقات به نفر نخست ۱۰۰ امتیاز، نفر دوم ۶۰ امتیاز و نفرات سوم ۳۶ امتیاز در راستای کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو تعلق می‌گیرد.

سیده مهتاب نبوی هم در خصوص آخرین شرایط آمادگی خود بیان کرد: قطعا میدان جهانی نسبت به رقابت‌های آسیایی سخت‌تر خواهد بود و امیدوارم با تمریناتی که انجام دادم بتوانم نسبت به دوره گذشته بهتر ظاهر شوم.

نبوی خاطرنشان کرد: برای حضور در مسابقات جهانی سعی کردم نقاط ضعف خود را از بین ببرم تا اشتباهاتی که در رقابت‌های آسیایی داشتم را تکرار نکنم و امیدوارم مدال طلای این رویداد را کسب نمایم.

نبوی اضافه کرد: هندوستان و روسیه از رقبای خوب من هستند، اما من با برنامه به مصاف آن‌ها می‌روم و امیدوارم بتوانم عملکرد خوبی ارائه دهم و از همه می‌خواهم برای موفقیت من دعا کنند چراکه این موفقیت تنها به من تعلق ندارد و امیدوارم پرچم کشورم را به اهتزاز در آورم.

سیده مهتاب نبوی با کسب یک مدال طلا و یک برنز در مسابقات قهرمانی آسیا، به نخستین بانوی مدال آور تاریخ پاراتکواندو ایران تبدیل شد.

هشتمین دوره رقابت‌های جهانی پاراتکواندو از روز سه‌شنبه ۱۶ بهمن‌ماه در آنتالیا ترکیه آغاز می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار