کارگروه اشتغال استان فارس با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.نمایندگان استان فارس در این جلسه به بیان مشکلات استان پرداختند.باشد که خود وکلای ملت هم تمام تلاششان را در جهت رفع این مشکلات بکنند.
کد خبر: ۷۱۱۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ 03 February 2019

تابناک فارس:هرچه نباشد مجلس یکی از ارکان مهم و تأثیرگذار کشور است و بسیاری از تصمیمات و سیاست های کشور از این نهاد می آید.

قطعا خود نمایندگان مجلس هم در برابر مشکلاتی که بیان می کنند و مسئولند و پاسخگو.

از هر جهت که به مشکلات نگاه می کنیم به این نتیجه می رسیم که خود مجل و نمایندگان هم در به وجود آمدن وضعیت موجود دخیلند.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت:فارس استاني با پايه كشاورزي است و سال‌هاست كه درگير خشكسالي است و نیازمند توجه بیشتر وزارت تعاون است.

رضايی همچنین گفت: كمبود بارندگي در فارس داريم و اگر نتوانيم آب از دريا برداشت کنیم، هیچ سرمایه‌گذاری حاضر نخواهد شد که در فارس سرمایه‌گذاری کند.

وی به خشکیدگی تالاب‌ها و بحران زیست محیطی که ممکن است به واسطه خشکی آنها حادث شود هم اشاره و خواستار توجه جدی دولت در این باره شد.

علاءالدین خادم، نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه استان فارس علی رغم برخورداری از پتانسيل‌هاي بالا از وضعيت اشتغال خوبي برخوردار نيست، گفت: از فرصت حضور وزير كار در استان استفاده و تصمیم کلیدی در خصوص مباحث فارس که مربوط به این وزارتخانه است، اتخاذ شود.


نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه مردم از وضعيت موجود ناراضي هستند،‌ گفت: ٧٠ درصد كارگاه‌هاي تولیدی شهرستان كازرون تعطيل است و بعضي از آنها هم فصلي كار مي‌كنند.

فرج‌الله رجبي، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه آمارها خوب اما حال ما بد است، افزود: ملاقات مردمي را تا اطلاع ثانوي تعطيل كرده‌ام.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه تعريف‌هاي متفاوتي از اشتغال وجود دارد، عنوان کرد: ادبیات اشتغال با صنعت متفاوت است و اگر به بخش مسكن و ساخت و ساز نپردازيم، اشتغال ايجاد نخواهد شد.

سید حسین افضلي، نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی نیز با تصریح بر اینکه جامعه ملتهب است و نباید سرمان را زير برف کنیم، گفت: وزارت كار به تنهايي نمی‌تواند اشتغال ايجاد كند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار