معاون فنی و امور عمرانی فرمانداری شیراز : 257 میلیارد تومان از این طرح ها در حوزه شهرداری شیراز و مهمترین آنها افتتاح تقاطع غیرهمسطح مطهری- امیرکبیر و همچنین احداث تقاطع جوادیه است.
کد خبر: ۷۱۰۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰ 02 February 2019

امیدوار با اشاره به اینکه 142 میلیارد تومان از این طرح ها در حوزه انرژی است، ادامه داد: در ایام دهه فجر امسال پروژه های عمرانی در بخش مرکزی شیراز با اعتباری معادل 86 میلیارد تومان ، بخش ارژن 30 میلیارد تومان و بخش زرقان نیز 35 میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این ایام طرح‌هایی در حوزه راه سازی با اعتبار 22 میلیارد و 700 میلیون تومان ،حوزه آموزش و پرورش 64 میلیارد تومان و در حوزه بهداشت نیز 19 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

معاون فنی و امور عمرانی فرمانداری شیراز یکی از شاخص ترین طرح هایی را که در دهه فجر 97 در سطح شهر شیراز به بهره برداری خواهد رسید ایستگاه مترو امام حسین (ع) دانست.

وی در ادامه گفت: افتتاح سردخانه ده هزار تنی در شهرک صنعتی با 11 میلیارد تومان اعتبار نیز توسط بخش خصوصی در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی به بهره برداری می رسد.

وی احداث گلخانه تولید گل های زینتی با مساحت هشت هزار متر مربع را از پروژه های شاخص بخش خصوصی در ایام دهه فجر امسال دانست و افزود: 100 پروژه دیگر نیز در حوزه اقتصادی ،فرهنگی و اجتماعی در این ایام افتتاح خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار