رئیس کل دادگستری فارس با بیان اینکه مردم از وضع موجود ناراضی هستند، عنوان کرد: کنترل بازار به مسائل مدیریتی و نظارتی دستگاه‌های ذی ربط باز می‌گردد و ارتباطی به تحریم‌ها ندارد، بنابراین آنچه که می‌تواند ما را از این وضعیت دور نگه دارد، روحیه و عزم جهادی و نظارت بازار است.
کد خبر: ۷۰۹۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲ 30 January 2019

رئیس کل دادگستری فارس با تصریح بر اینکه متخلفان و محتکران به دلیل گران فروشی به شکل کلان و عمده و احتکار مایحتاج عمومی در دادگاه ویژه مورد تعقیب قرار خواهند گرفت و احکام آنها قطعی است، گفت: برخورد با فساد عزم عمومی می‌خواهد.

القاصی مهر با بیان اینکه مردم از وضع موجود ناراضی هستند، عنوان کرد: کنترل بازار به مسائل مدیریتی و نظارتی دستگاه‌های ذی ربط باز می‌گردد و ارتباطی به تحریم‌ها ندارد، بنابراین آنچه که می‌تواند ما را از این وضعیت دور نگه دارد، روحیه و عزم جهادی و نظارت بازار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحقق اجرای سیاست‌های اقتصادی مقاومتی، بیان کرد: با توجه به شرایط امروز کشور آنچه که مورد هدف دشمن قرار گرفته معیشت مردم و مسائل اقتصادی است.

القاصی مهر تاکید کرد: اولویت اصلی برای برون رفت از شرایط فعلی حاکم بر جامعه، ورود به مدیریت مسائل اقتصادی توسط مسئولین نظام به ویژه دولت است.

رییس کل دادگستری استان فارس در جلسه شورای اداری استان فارس که با حضور وزیر اطلاعات در شیراز برگزار شد گفت: دادگستری فارس در برخورد با اخلالگران در نظام اقتصادی با جدیت و اراده وارد عمل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار